Ulven Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Min mist går på ca 2480 rpm, hvordan kan jg få ut de siste 150 rpm-ene. Tror denne kjøleren har maks på 2650 rpm. idle temp = 55 grader. Lenke til kommentar
BanjoBjarne Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Spørs om det går.. Og jeg tviler på det vil slå ut noe på temp uansett. Bedre å bytte vifte/kjøler samt forbedre lufgjennomstrømninga i burken. Lenke til kommentar
snole Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Min mist går på ca 2480 rpm, hvordan kan jg få ut de siste 150 rpm-ene. Tror denne kjøleren har maks på 2650 rpm. idle temp = 55 grader. Det er ikke så mye du kan få gjort med det trur jeg. De specs'ene som er oppgitt, er ca specs. Hastigheten vil variere fra vifte til vifte, og alt etter motstand luften møter. Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Nettopp snole. Hvis du setter viftene fritt, så går de nok oppimot de nevnte maks RPM. En annen ide er kanskje å blåse ut litt støv av kjøleribbene? Min egen MIST Silent Twin støver også ned, men det er fordi den ligger på hyllen... Endret 2. desember 2003 av hn66 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå