ProphetSe7en Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Noen som har oppskrift på en god og enkel biffgryte de vil dele? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 (endret) beef bourguignon, sjekk ut food wishes på youtube for oppskrift. Utrolig god mat og festlig type. Endret 4. februar 2017 av Salvesen. 1 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 https://www.youtube.com/watch?v=x8sS72-N3NY&list=PLA5DD9D119D6AF366&index=31 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 4. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2017 Den der skal helt klart prøves, så ekstremt godt ut. Takker for tips. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 5. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2017 (endret) Kjapt spørsmål, hvordan blir det å bruke mørbrad i en slik gryte? Er kun det jeg har tilgjengelig i dag, så spørsmålet er da om det vil bli bra eller om jeg bør avvente denne gryten til jeg har fått kjøpt annet kjøtt. Endret 5. februar 2017 av ProphetSe7en Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Kjapt spørsmål, hvordan blir det å bruke mørbran i en slik gryte? Er kun det jeg har tilgjengelig i dag, så spørsmålet er da om det vil bli bra eller om jeg bør avvente denne gryten til jeg har fått kjøpt annet kjøtt. Personlig ville jeg lagd noe annet av det kjøttet, det vill nok bli kokt i "hel" av en slik gryte. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 5. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2017 Da får gryten bli neste helg tenker jeg 1 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Mørbrad blir veldig tørt av å koke det lenge. Ikke anbefalt. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Toro pose på butikken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå