Gå til innhold

Trenger HJELP!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har akuratt blitt ferdig med å bygge maskinen min og jeg lurte på om jeg kunne få noen tips om hvordan jeg kan fikse et problem som oppstår når jeg har installert windows 98.

Problemet:

Når jeg akuratt er ferdig med installasjonen av windows og maskinen starter på nytt kommer denne meldingen opp i DOS:

Under initaliseringen av enheten VCCACHE:

Windwos-beskyttelsesfeil. Du må starte maskinen på nytt

Når jeg starter maskinen opp på nytt kommer den samme meldingen opp igjen.

Hva skal jeg gjøre?

Komponentene jeg har ser dere under.

På forhånd Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Har du prøvd å innstallere windows på nytt? Det er jo en fin liten finesse med de fleste MS-produkter at hvis alt bare klikker så må du innstallere på nytt og vente til enda en uforklarlig-ulovlig-feil Nr. 58 oppstår i 0002800E-90087A...........................:razz:

Lenke til kommentar

Feilmeldingen var ikke VCCACHE, men VCACHE hvis det hjelper noe!

Jeg har prøvd i installere windows 2000 også men da bare henger den seg før det første oppstartsbilde kommer opp.

Jeg tror det kan ha noe med instillingene vedrørende rammen i bios men er ikke sikker, kan det være det? Eller har det ingen ting å si?

Lenke til kommentar

The information in this article applies to:

Microsoft Windows Millennium Edition

Microsoft Windows 98 Second Edition

Microsoft Windows 98

--------------------------------------------------------------------------------

SYMPTOMS

When you attempt to upgrade your computer to any of the Windows operating systems listed at the beginning of this article, or when you attempt to install a program, Setup may stop responding (hang) when it is 12-percent complete. When this occurs, you may receive an error message similar to the following:

Fatal exception 0e 0028:c004df6c in vxd vcache (O1) + 00000b20

Then, your computer may stop responding, in which case you need to restart the computer.

CAUSE

This behavior can occur if one or more of the Random Access Memory (RAM) chips in your computer are faulty or damaged.

http://search.microsoft.com/default.asp?bo...cache&siteid=us

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...