Liquidkey Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Bare å gå "all out attack" nå og håpe å ryste Chelsea med et mål. Om vi taper 4-0 eller 2-0 har ingen ting å si. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Chelsea sin letteste seier denne sesongen? Arsenal har ikke hatt noe å by på. Total overkjøring. Grusomt 2017 så langt! 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Tror det var lettere mot United som startet med en febersjuk Smalling slash rundingsbøye. Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Nå må vell feilpasningskvota for hele sesongen være brukt opp... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 The Mighty Kippe? Yeah. Trakk LSK i cupen og jeg fikk mine 15 minutter. Var sikkert nær ballen tre ganger, og jeg løp mer vekk fra Kippe enn mot ballen den kampen. Litt som Coquelin i denne kampen 3 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 (endret) I dag kunne jeg ha spilt bedre enn koscielny dårlig kamp av bautan Endret 4. februar 2017 av #Wengerout Lenke til kommentar
oOF Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Jeg syns Arsenal har vært puslete i denne kampen. De må få mer fysikk og faenskap på midten. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Jeg syns Arsenal har vært puslete i denne kampen. De må få mer fysikk og faenskap på midten.Har vært savnet siden Viera. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Den var vond, eller hva, Arsenal-fans? Lenke til kommentar
Prodigy8 Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 (endret) Flaut å være Arsenal supporter. Endret 4. februar 2017 av Prodigy8 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Eks-Arsenal scorer på en eks-Chelsea-spiller. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Skjønner ikke hva som har skjedd med chelsea denne sesongen. Tviler på at managerbytte har så stor effekt, så jeg velger å tro at Kante er grunnen til dette (og til leicesters elendige form) Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Hva var det jeg sa? Fabregas putter og fullfører ydmykelsen. Er så vanvittig forutsigbart! 2 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Ord blir fattig når det kommer til hvor dårlig forberedt vi var til den her kampen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Fordi arsenal taper aldri Med store sifre mot storegutta Er vel tre år siden sist Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Aiai, 4 år siden sist. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Skjønner ikke hva som har skjedd med chelsea denne sesongen. Tviler på at managerbytte har så stor effekt, så jeg velger å tro at Kante er grunnen til dette (og til leicesters elendige form) Det er da vel Conte som kjøper inn spillere som passer til laget og hans spillestil. All ære til strategien hans Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 4. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2017 Fordi arsenal taper aldri Med store sifre mot storegutta Er vel tre år siden sist Det endrer ikke på det faktum at det er tre år siden sist. Jeg sa heller ikke at jeg forventet poeng. Alt jeg hevdet var at vi ikke kom til å tape 6-1. Forhåpentligvis hadde jeg rett. Flau opptreden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå