kandinsky Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Begge kommentatorene på NBC sier (etter 10 repriser) at det ikke skulle vært annullert. Og hva begrunner de det med? At Alonso går naturlig opp i duellen og, som du sier selv, ikke bevisst albuer Bellerin. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Siden når ble det at noe må være bevist for å bli straffet? Kommentatorene til NBC er engelske. 1 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Synes vi har tatt mer og mer over!! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Hahahahahahahahahahahahahahahaha. TIDENES dårligste corner. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Kampen skriker etter Fabregas. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 (endret) Håper giroud kommer inn og header inn 2 mål samtidig som han albuer luiz i tinningen. Tydeligvis lov. Endret 4. februar 2017 av ChopperReid Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Begge kommentatorene på NBC sier (etter 10 repriser) at det ikke skulle vært annullert. Og hva begrunner de det med? At Alonso går naturlig opp i duellen og, som du sier selv, ikke bevisst albuer Bellerin. Haha. Beste eg har hørt. Alt som ikkje er bevist blir ikkje dømt frispark på. kongeargumentasjon. Kem som kommenterer? Lenke til kommentar
Prodigy8 Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 (endret) Begge kommentatorene på NBC sier (etter 10 repriser) at det ikke skulle vært annullert.Og hva begrunner de det med? At Alonso går naturlig opp i duellen og, som du sier selv, ikke bevisst albuer Bellerin.Så du mener man kan forsvare farlig spill med at det ikke er bevvist gjort? Ingen går bevisst inn i en duell i fare for å skade noen i hodet, så skal man ikke kunne straffe han så sant det ikke var bevisst gjort? Det som er bekymringsfullt er er tilstanden til forsvarsspilleren; målet kan man ikke gjøre så mye med. Endret 4. februar 2017 av Prodigy8 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Kante er for god. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Herregud for ett jævla dårlig forsvarspill...er det mulig Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Hazard er latterleg god. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Håper giroud kommer inn og header inn 2 mål samtidig som han albuer luiz i tinningen. Tydeligvis lov. Eller så kan Hazard bare pisse på forsvaret Lenke til kommentar
barezell Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Så sykt tragisk forsvar. At vi ikke hadde bruk for forsterkninger i januar er for meg uforståelig Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Vi blir pisset på Lenke til kommentar
oOF Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Chelsea er et steg nærmere seriemester 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Hahahahahahahahahahahahahahahaha. TIDENES dårligste corner. Det var også en kandidat. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Begge kommentatorene på NBC sier (etter 10 repriser) at det ikke skulle vært annullert.Og hva begrunner de det med?At Alonso går naturlig opp i duellen og, som du sier selv, ikke bevisst albuer Bellerin.Så du mener man kan forsvare farlig spill med at det ikke er bevvist gjort? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Coquelin selger seg i hver eneste duell. Minner meg om meg selv i min eneste a-lagskamp hvor jeg møtte Frode Kippe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå