#TeamBenbjo Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Predicted line-ups fra The Guardian: Nøyaktig det samme Arsenal-laget jeg ville stilt med om jeg var Wenger. Håper Chamberlain griper denne sjansen, dersom han får den. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Gibbs for Monreal, ellers er jeg enig. Starter Giroud, så gidder jeg ikke dette laget mer. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Typisk kamp der özil ikke leverer? Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 4. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2017 Typisk kamp der özil ikke leverer? Han var da aldeles strålende i hjemmekampen mot Chelsea. Mange mener at Özil ikke presterer i toppkampene, men sannheten er nok heller at Özil ikke presterer når resten av laget ikke presterer, noe som er ganske naturlig for en slik spillertype. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Özil har vært elendig en god stund nå. Ser ikke for meg at det snur i dag. Det eneste spennende i dag er hvor stygt det blir. Dette kan fort bli denne sesongens totale ydmykelse. Wenger har jo lagt opp til det selv ved å sitte blant Chelseafansen. 6-1 1 Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 4. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2017 (endret) Dette sa du før hjemmekampen: Ikke mange Arsenal-supportere som gidder å bruke energi på denne kampen ser jeg. Ikke så rart, blir antakelig en ydmykelse man ikke har sett siden 8-2 mot United.Arsenal har bare 4 seiere mot Chelsea siden 2004. Wengers menn har rett og slett ikke råskapen eller den taktiske smartnessen som trengs i slike kamper.0-4 Fabregas, Costa 3x Vi vant 3-0. Blir du ikke lei? Endret 4. februar 2017 av Classy Crab 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Chelsea da og Chelsea nå er alfa omega Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 4. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2017 Chelsea da og Chelsea nå er alfa omega Greit nok det, men man trenger ikke å male fanden på veggen før hver eneste kamp. Jeg tror heller ikke at vi vinner, men vi kommer selvfølgelig ikke til å tape 6-1 heller. Skal også nevnes at Chelsea hadde 10 poeng på sine første fem kamper før de møtte oss i september. De har samme uttelling på sine siste fem nå. Nøyaktig samme statistikk gjelder for oss også, for øvrig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Fordi arsenal taper aldri Med store sifre mot storegutta Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Ser ikke for meg seier her. Men jeg er spent på hva som har skjedd i garderoben siden Watford-fadesen. Bør være sterk temperatur og høyt nivå i gruppa før denne kampen. Jeg er også spent på kampbildet. På hjemmebane var det et ganske overraskende respektløst Arsenal-lag som kom innpå. Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 4. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2017 Fordi arsenal taper aldri Med store sifre mot storegutta Er vel tre år siden sist. Chelsea har derimot tapt 3-0 både mot oss én gang og mot City to ganger bare siden forrige sesong. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Noen som savner klassespilleren Santos? Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 4. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2017 Sukk. Kaptein van Persie med tierdrakten. En kjærlighetssorg jeg aldri vil komme over. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Sukk. Kaptein van Persie med tierdrakten. En kjærlighetssorg jeg aldri vil komme over. Jeg er kommet over den hengslete fitteleppa. Tror forøvrig vi kan overraske, typisk at vi vinner idag etter å ha tapt mot watford. 1 Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 4. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2017 Som bestilt! Enorm sjanse for Chamberlain. Han har briljert som CM mot toppmotstand før. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 (endret) Chelsea team to play Arsenal... ? Thibaut Courtois; Cesar Azpilicueta, David Luiz, Gary Cahill ©; Victor Moses, N'Golo Kanté, Matic, Marcos Alonso; Pedro, Diego Costa, Eden Hazard. Subs: Begovic, Terry, Zouma, Chalobah, Fabregas, Willian, Batshuayi. COME ON YOU BLUES! Hadde håpet på at Cesc skulle starte.. Endret 4. februar 2017 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Jeg og. Passivt, men tipper Cesc kommer inn rundt 60 Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 (endret) Så lenge det ikke blir et pinlig tap er jeg fornøyd. Liker godt line-upen Endret 4. februar 2017 av Lakrisbåt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Ikke sjokkerende at at Cesc ikke starter i denne kampen, har vært mer overrasket over det når vi har spilt mot langt dårligere lag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå