Gå til innhold

Kamptråd - Chelsea v Arsenal

#TeamBenbjo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Typisk kamp der özil ikke leverer?

Han var da aldeles strålende i hjemmekampen mot Chelsea. Mange mener at Özil ikke presterer i toppkampene, men sannheten er nok heller at Özil ikke presterer når resten av laget ikke presterer, noe som er ganske naturlig for en slik spillertype.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Özil har vært elendig en god stund nå. Ser ikke for meg at det snur i dag.

Det eneste spennende i dag er hvor stygt det blir. Dette kan fort bli denne sesongens totale ydmykelse. Wenger har jo lagt opp til det selv ved å sitte blant Chelseafansen.

6-1

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dette sa du før hjemmekampen:

Ikke mange Arsenal-supportere som gidder å bruke energi på denne kampen ser jeg. Ikke så rart, blir antakelig en ydmykelse man ikke har sett siden 8-2 mot United.

Arsenal har bare 4 seiere mot Chelsea siden 2004. Wengers menn har rett og slett ikke råskapen eller den taktiske smartnessen som trengs i slike kamper.

0-4 Fabregas, Costa 3x

Vi vant 3-0. Blir du ikke lei?
Endret av Classy Crab
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Chelsea da og Chelsea nå er alfa omega

Greit nok det, men man trenger ikke å male fanden på veggen før hver eneste kamp. Jeg tror heller ikke at vi vinner, men vi kommer selvfølgelig ikke til å tape 6-1 heller.

Skal også nevnes at Chelsea hadde 10 poeng på sine første fem kamper før de møtte oss i september. De har samme uttelling på sine siste fem nå. Nøyaktig samme statistikk gjelder for oss også, for øvrig.

Lenke til kommentar

Ser ikke for meg seier her. Men jeg er spent på hva som har skjedd i garderoben siden Watford-fadesen. Bør være sterk temperatur og høyt nivå i gruppa før denne kampen.

Jeg er også spent på kampbildet. På hjemmebane var det et ganske overraskende respektløst Arsenal-lag som kom innpå.

Lenke til kommentar

Chelsea team to play Arsenal... ?

Thibaut Courtois; Cesar Azpilicueta, David Luiz, Gary Cahill ©; Victor Moses, N'Golo Kanté, Matic, Marcos Alonso; Pedro, Diego Costa, Eden Hazard.

Subs: Begovic, Terry, Zouma, Chalobah, Fabregas, Willian, Batshuayi.

COME ON YOU BLUES!

Hadde håpet på at Cesc skulle starte..

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Ikke sjokkerende at at Cesc ikke starter i denne kampen, har vært mer overrasket over det når vi har spilt mot langt dårligere lag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...