AlbanerTyrker Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Heisann, jeg har en Dell XPS 420 som jeg kjøpte i 2004 og jeg har byttet mange deler før på forskjellige pcer men jeg har aldri funnet de riktige pc delene til min Dell XPS 420, og det hadde vært fint å få hjelp fra andre "pc experter" også Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Ta noen bilder av innmaten så kanskje vi kan hjelpe - Jeg må iallfall se hva standard du har på HK og PSU. Si også noe om hva du forventer innen ytelse og hvor mye penger du skal bruke. En del slike ferdige maskiner fra Dell, HP osv bruker en del ukurrante løsninger - Så det er ikke gitt at det er så enkelt å oppgradere. Lenke til kommentar
C64C Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 (endret) Denne er blitt så gammel at jeg heller ville lagt penger i et nytt system med ny teknologi. Ifølge manualen har du kanskje E8400? Q6600? 4GB DDR2-RAM? http://downloads.dell.com/manuals/all-products/esuprt_desktop/esuprt_xps_desktop/xps-420_owner%27s%20manual3_no-no.pdf Endret 4. februar 2017 av C64C Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 (endret) Hadde vel bare bytta alt ja. Men samtidig så vet jeg om folk som sitter med socket 775 og pentium 4 ennå da.. så alle har ikke samme krav Endret 4. februar 2017 av Kyrre S. Lenke til kommentar
pohizi Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 Jeg anbefaler deg å sjekke Dell Xps 420 manualen der du får full informasjon om denne modellen og dens del. Også du vil ha god ide i det om hvordan du oppgraderer systemet, oppgraderer ram og mye mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå