Minus Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Hei, tenker å kjøpe ny tv på elkjøp, og titter litt på forskjellige modeller mellom 10-15k kr. Noen som har erfaringer med noen av de i linken? Klikk meg Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Går absolutt ikke feil med ks7005 iallefall. 1 Lenke til kommentar
Janster_InnleggNO Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Jeg ser denne 6 serie til 9900 på Elkjøp nå, det er samme som den andre 8 serien er satt til ,men med 10 tommer mer... Jeg ser at input lag'en er det samme, da jeg skal bruke den litt til spilling på også...er kanskje 6'ern et bedre kjøp til samme pris som 8 modellen med 10 tommer mindre? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 (endret) 6 serien er jo billigserien til Samsung. Har ks7005 i 60" som TV og en 6 serie 40" tommers som pc skjerm. Byggekvaliteten er som natt og dag på de to modellene (6 serien er bare billig plastikk) Lite input lag på begge, men er litt vel mye ghosting på 6 serien. Nå vet jeg ikke de større modellene dog. Endret 20. februar 2017 av Complexity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå