djgudleif Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 (endret) Hei, har ikke hatt nett denne uka pga en feilretter/montør fra annen ISP enn min bytta om plass på andre ledninger(terminalen er felles for de som bor i bygget, de over meg hadde problem med nett) og kobla meg dermed fra terminalen. Ser to ledige plasser men ingen av dem gir meg DSL-signal. Kan jeg ringe telenor og si at jeg har kobla meg på en annen "slot"? Hva er det montøren egentlig gjør, annet enn å gå i kjelleren og kødde med ledninger? Regner med han har dialog med Telenor for å få det til å funke. Relacom har rettetid på 6 dager og kommer alltid på dag nr 6. Er frustrert og føler meg maktesløs. Beklager min uvitenhet. Endret 3. februar 2017 av DJ FROSK Lenke til kommentar
agvg Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Er nok ikke stort du kan gjøre med dette selv Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Trenger ikke å være i huset en gang det er feilkobet. Blir nok som agvg skriver. Lite å gjøre selv og må bare smøre seg med tolmodighet. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2017 Ringte telenor i dag, de prøvde å få kontakt hvertfall, men det gikk ikke så må vente til mandag. Har hvertfall prøvd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå