Neguah Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Er på leting etter seter til en Jeep Commander. Eneste jeg finner er seter fra www.billåven.no til 9800,-. Men har lest en del ymse om firmaet. Har dere noen andre leverandører å anbefale? Men det som kanskje er viktigst er om det vil øke verdien på bilen i større grad. Jeg skal selge, så tanken er å sette inn seter for å øke verdien i stedet for å selge bilen som varebil. Det er en 2006-modell så det blir ikke rare omkostninger. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Dette er vel en relativt sjelden bil her til lands(?) og da også litt tricky å finne bakseter til vil jeg tro. Sjekka i Sverige? Å selge med flere seter er i nesten alle tilfeller en klar fordel, men om det er verdt påkosten må du nesten regne ut selv, koster vel 500,- for visningstime. Pass på at bilen har vært registrert i Norge i 10 år også da. Lenke til kommentar
El burro Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Uorginale seter senker verdien på bilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå