Freestyle kid Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Hei jeg skal kjøpe meg en El Sykkel(hvor mye den koster er det samme) og har noen spørsmål: Kan man trimme dem så dem går veldig fort? Er noen El Sykler bedre å trimme enn andre? Hvor mye penger tror du noen ville ta for å trimme den så mye som det går? Hvilket merke/kvalitet er best? Noen forslag til hvem jeg bør kjøpe? Trenger ikke kurv foran.. Kan må trimme El sykler som denne: https://www.youtube.com/watch?v=zEdETIjfngo i Norge? Takker for svar Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 (endret) Jeg aner ikke, jeg har kompiser som har kjøpt seg el.sykkel men de vil ikke trimme. Jeg har ingen erfaring med det enda og bare venter på grønt lys. Jeg har matereill til å lage sterkere batteripakker og jeg er klar nårsomhelst. Det er vel bare å vikle om å øke spenninga, gi det mer mat(amp) så det freser litt ordentelig. Endret 3. februar 2017 av Mekker`n Lenke til kommentar
Freestyle kid Skrevet 3. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2017 Hvor mye fortere tror du den går med sterkere batteripakker, vikle om å øke spenninga og gi mer amp?? Lenke til kommentar
Freestyle kid Skrevet 3. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2017 Jeg aner ikke, jeg har kompiser som har kjøpt seg el.sykkel men de vil ikke trimme. Jeg har ingen erfaring med det enda og bare venter på grønt lys. Jeg har matereill til å lage sterkere batteripakker og jeg er klar nårsomhelst. Det er vel bare å vikle om å øke spenninga, gi det mer mat(amp) så det freser litt ordentelig. Er det ikke store muligheter for at motoren brenner opp eller går til helvette da? Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Den elsykkelen i videoen er nok en amerikansk modell og der har de som kjent fullt frislipp på alt. Her i Norge får du en heftig bot hvis du blir tatt med trimmet sykkel. Har imidlertid hørt at man kan omprogrammere Baofeng motorer til å gå i 40-50 km/t. uten å bytte noen deler. En elsykkel kan være kraftigere enn 250 watt hvis det ikke er vedvarende effekt, f.eks. hvis det er bare startkraften. 350 kan den være lovlig, hvis det bare er "fraspark" i starten de ekstra 100 wattene brukes til. Men hei, 26 kilometer i timen er fortere enn du tror. Og på gang og sykkelveier trenger du ikke tenke på å bli forbikjørt på elsykkel. Jeg skal kjøpe meg elsykkel til våren tror jeg. Har en vanlig tråsykkel jeg kjøpte i sommer men dæven som det hjelper selv med en lovlig elsykkel. Har noen tunge bakker. Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Trimmer du elsykkelen så må du kjøre forsiktigere, uhell og ulykker kan bli dyre: http://www.dinside.no/motor/a-trimme-el-sykkelen-kan-ende-i-milliongjeld/61050467 Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Kjøp en Haibike til 30-40.000 så bli du garantert fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå