fox Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 Det er seerflukt fra NRK på forsiden til VG.no nå, det er jo ikke så rart? Hvem gidder heie på Sundby og Løfshus? Det er Northug, Iversen osv vi vil se, følge med og heie. 4 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 Tar man med visninger på nett-tv i den sammenlikningen der? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 Ser 99 % av Nrk på nett tv. Langrenn ser jeg på SVT fordi det er så mye artigere å høre på svenskene. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 Tar man med visninger på nett-tv i den sammenlikningen der? Sto at Nett-TV ikke var med i den oversikta. Vil nok se for meg at spesielt øvelsene som gikk i arbeidstida blei nok sett i større deler på digitale medier. 1 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 Det er jo latterlig at de ikke tar med seertall derfra. Jeg har så og si sluttet å se NRK på TV etter at tilbudet har blitt såpass bra gjennom app og nettleser. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 Har ikke nrk gjennom noe annet enn nett-tv eg. I tillegg var eg på jobb under hele VM. Og det må da mange andre ha vært og? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 Så utelukkende på nett-tv. Lenke til kommentar
Kvakkeri Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Etter at Petter Northug kjørte i fylla (og vraket bilen sin) så har det vel vært alt for mange 30. plasser, femtende plasser og så videre... Kanskje det er dårlig karma? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå