Hotel Papa Skrevet 2. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2017 Astrid har jo gått styggfort Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 2. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2017 (endret) Se på det der da?? Det har blitt nesten et minutt!!! Herremin for en etappe! Endret 2. mars 2017 av Gurglemuffin Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2017 (endret) Tipper Rentbord-Stina kødder det til Endret 2. mars 2017 av Jotun Lenke til kommentar
Lami Skrevet 2. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2017 (endret) Blir gull dette! Stina vil ikke dra som vanlig. Hun som skrives som "Super Stina" her i tråden burde jo være i form til å dra en gang fremfor å ligge bak som en råtte og spare krefter. Endret 2. mars 2017 av Lami Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2017 Hadde vært konge om Diggins gikk opp og tok sølvet. Men blir nok litt langt er eg redd Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2017 Marit prøver å få 2 minutter ned til andreplassen! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2017 Hvis ikke Stina klarer det denne gangen..... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2017 Ble ikke så spennende allikevel Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2017 Blir gull dette! Stina vil ikke dra som vanlig. Hun som skrives som "Super Stina" her i tråden burde jo være i form til å dra en gang fremfor å ligge bak som en råtte og spare krefter. Slik som Northug mener du? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2017 Permikoski har like stor fart som Stina på oppløpet. Gratulerer sverige!!! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2017 Superstina er tilbake! Det der var imponerende! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2017 (endret) Nei? Som sagt: Permikoski hadde like stor, om ikke litt større fart på oppløpet. Men hun ble frarent inn på stadion. Finnene hadde ikke gode ski. Det viste tredje etappen tydelig. Hadde Marit gått likt ut med Stina hadde Stina blitt kjøttdeig på salg på svinesund. Hadde ikke hatt sjans. Endret 2. mars 2017 av Jotun Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 2. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2017 Bjørgen var knapt andpusten i mål!! Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 2. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2017 Vet ikke om jeg skal gidde å gå tilbake for å finne det frem, men husker dere da Benbjo sa at Stina kom til å gjøre rent bord i VM? 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2017 Jepp. Men det drukner i mye annet vas. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2017 Vet ikke om jeg skal gidde å gå tilbake for å finne det frem, men husker dere da Benbjo sa at Stina kom til å gjøre rent bord i VM? Jeg sa vel ikke hvilket VM? Men ja, hun har skuffet enormt. Har fremtiden foran seg dog. Kunne jo vært datra til Bjørgen nesten Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2017 Tar Bjørgen 3mila også eller? Det er fristil, ja? Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 2. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2017 Vet ikke om jeg skal gidde å gå tilbake for å finne det frem, men husker dere da Benbjo sa at Stina kom til å gjøre rent bord i VM? Jeg sa vel ikke hvilket VM? Men ja, hun har skuffet enormt. Har fremtiden foran seg dog. Kunne jo vært datra til Bjørgen nesten Du innser at du gjør samme feil før hvert eneste mesterskap? Du undervurderer de norske utøverene utrolig, og overvurderer utenlandske utøvere tilsvarende. Stina er en lovende utøver, men å anta at Stina gjør rent bord og de norske jentene ikke har sjanse er riimelig spesielt om du ser på resultatene de siste sesongene. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2017 Veldig mange eksperter mente hun kunne gjøre det. Bli VM-dronning. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 2. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2017 Veldig mange eksperter mente hun kunne gjøre det. Bli VM-dronning. Mange "eksperter" som idag hevder at Nilson ikke har sjanse til å bli vm dronning! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå