Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Nja... Personlig begynner eg å bli lei.

 

Men det er fascinerende å høre pc slasker klage på at en utøver på 22 ikke helt takler presset i andre omgang og mister gull og medalje.

 

Samme gjengen får sikkert medalje av foreldrene om de kommer seg ut av kjelleren to ganger i mnd.

Kaller du andre PC slasker? No offence, men du har vitterlig en god del innlegg her på diskusjon. 30 000 innlegg på et forum og du har baller til å rakke ned på andre og kalle de PC slasker og bor i kjelleren :lol:

Du får finne innlegget der eg kaller andre for dette og ikke inkluderer meg sjøl.

 

Uansett. Jeg vet ikke hvem som har klagd på utøver på 22 år. Hvem er det, hvilken gren. Du kan ikke dra alle over en kam.

 

Nok en nordmann som ikke taklet presset. Dypt sjokkert!

Nok en nordmann som ikke taklet presset. Dypt sjokkert!

 

Haha er det mulig.

 

Kanskje du skal slutte å være så gretten fordi du ikke liker andres meninger? Du går av skaftet hver eneste gang i denne tråden når noen brukere skriver noe annet enn hva du mener. Du slenger rundt deg og sier folk er PC slasker som bor i kjelleren, mens du selv er en godt voksen mann med 30k innlegg på et forum.

 

Ellers, "haha er det mulig". Jeg mener det er dårlig prestasjon fordi jeg skriver "haha er det mulig"? Beklager, den må du lengre ut på landet med. Det funker ikke at du vrir på hva som blir skrevet.

 

Selv kommentatorene sier det, så kanskje du skal henrette de som kommenterer sporten du er så ivrig på, og passe på at andre mennesker ikke kommenterer at man burde forvente mer av en fyr som har vært med i idretten siden 01/02. Jeg fatter ikke hvordan du kan skrive at man ikke kan forvente mer av en som har holdt på i 15-16 år. Er forventningene dine så lave ja.

 

 

Edit: Du begynner å bli lei av folk som krever mer, ja jeg begynner å bli lei av folk som ikke lar andre ha sine egne meninger uten at andre skal trekke inn at man er sofa-vitere eller noen som sitter bak et tastatur. Man kan ha egne meninger, og sin fulle rett til det, selv om man sitter i sofaen ;)

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Men hva du vil, men ytrer du de er inne får du tåle å høre andres meninger om dine meninger. På lik linje med at eg nå finne meg i at du ytrer dine tåpelige meninger her.

 

Men eg kommer neppe til å slutte å kommentere de. Hvorfor skulle eg det?

Må nok skuffe deg igjen. Bor ikke hjemme, ei heller i en kjeller. Finnes dog en kjeller i huset, men har ikke PCen der. Oppholder meg ikke så lenge i kjelleren heller. Bare når det skal vaskes klær eller at noe må hentes i fryseren.

 

At Lundby (eller om du sikret til Tande) ikke taklet presset er forøvrig fakta. De sa det selv, begge to. De var for urutinerte i situasjonen. Det kan de selvsagt lære av til senere

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...