Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Gull til damene, gull i utfor, sølv og bronse til herrene. Det er jo en relativt bra dag for nasjonen. Endelig er det litt spennende å se på langrenn igjen!

Gull i utfor? Holder VM i alpint fortsatt på?
Nope, men gull er gull! Må se på det store bildet:)

Det store bildet? Førsteplass i v-cup renn er da vitterlig ikke noe å rope hurra for. Er når det gjelder dvs VM, som betyr noe.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Nja... Personlig begynner eg å bli lei.

 

Men det er fascinerende å høre pc slasker klage på at en utøver på 22 ikke helt takler presset i andre omgang og mister gull og medalje. 

 

Samme gjengen får sikkert medalje av foreldrene om de kommer seg ut av kjelleren to ganger i mnd.

Endret av Jotun
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Det store bildet? Førsteplass i v-cup renn er da vitterlig ikke noe å rope hurra for. Er når det gjelder dvs VM, som betyr noe.

Okay..
Dobbeltbruker siden alt du svarer er "Okay"?

 

Det er noen hinsides til krav det stilles blant forumbrukerne virker det til. Trodde toppidretten var krevende nok om ikke sofa-viterne skulle si sitt om nivået som gjelder.

Hvem har sagt toppidretten ikke er krevende? Har du lest noe mer enn andre?

Ja man stiller sinnsyke krav når man ønsker at nordmennene skal være best når det gjelder (les VM) og ikke vinne 1 av 30 v-cup-renn, rett etter VM er ferdig.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Når man ikke har lov å være fornøyd med seier i verdenscupen så kan det bare være.

 

Leser du hva du skriver?

 

Og du har faktisk ingen som helst rett til å stille noen krav til den gjengen der. De har i de aller fleste tilfellene dårligere offentlig støtte enn samtlige i dette landet som stiller på NAV hver dag. Og eg ser ikke at du krever en dritt eller vm gull av den gjengen?

Endret av Jotun
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nja... Personlig begynner eg å bli lei.

 

Men det er fascinerende å høre pc slasker klage på at en utøver på 22 ikke helt takler presset i andre omgang og mister gull og medalje.

 

Samme gjengen får sikkert medalje av foreldrene om de kommer seg ut av kjelleren to ganger i mnd.

Kaller du andre PC slasker? No offence, men du har vitterlig en god del innlegg her på diskusjon. 30 000 innlegg på et forum og du har baller til å rakke ned på andre og kalle de PC slasker og bor i kjelleren :lol:

 

Uansett. Jeg vet ikke hvem som har klagd på utøver på 22 år. Hvem er det, hvilken gren. Du kan ikke dra alle over en kam.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Jeg ropte og hurra. Men når han har vært i dette gamet så lenge og vinner når VM er over, blir man irritert over at det ikke skjedde under VM fremfor et av ørten v-cuprenn. Kjekt er det, men enda kjekkere under VM. Man får ikke fine shine medaljer i v-cuprenn!

Endret av Lami
Lenke til kommentar

"Ikke gjør det så bra lengre"? Han tok jo sølv, og kunne fort tatt gull i VM. Parkerte resten av feltet. Det er vel heller det at i et VM så går ikke de norske løperene like mye som et lag i verdenscupen + de andre løperene har spisset formen. 

Ellers er det avsindig å forvente at utforkjørere skal holde like jevnt nivå som langrennsløpere. Hadde Jansrud gjort en like stor tabbe som Martin gjorde i dag, hadde han vært på sykehuset. En bitteliten tabbe så er alt tapt for utforkjørere, mens man kommer unna lettere med store og små tabber i langrenn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Nja... Personlig begynner eg å bli lei.

 

Men det er fascinerende å høre pc slasker klage på at en utøver på 22 ikke helt takler presset i andre omgang og mister gull og medalje.

 

Samme gjengen får sikkert medalje av foreldrene om de kommer seg ut av kjelleren to ganger i mnd.

Kaller du andre PC slasker? No offence, men du har vitterlig en god del innlegg her på diskusjon. 30 000 innlegg på et forum og du har baller til å rakke ned på andre og kalle de PC slasker og bor i kjelleren :lol:

 

Du får finne innlegget der eg kaller andre for dette og ikke inkluderer meg sjøl.

 

 

Uansett. Jeg vet ikke hvem som har klagd på utøver på 22 år. Hvem er det, hvilken gren. Du kan ikke dra alle over en kam.

 

 

Nok en nordmann som ikke taklet presset. Dypt sjokkert!

Nok en nordmann som ikke taklet presset. Dypt sjokkert!

 

 

Haha er det mulig.

 
 
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Det store bildet? Førsteplass i v-cup renn er da vitterlig ikke noe å rope hurra for. Er når det gjelder dvs VM, som betyr noe.

 

Okay.. 

 

Å vinne Vcup = best sammenlagt hele sesongen er en giga bedre prestasjon enn å vinne i VM som er en enkel konkurranse med lavere konkurransenivå. Dette fordi i VM kan land med 10-20 løpere i toppskiktet kun delta med 4. Mens C- og D- land deltar med 4 og senker med det nivået.

Endret av doro8
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...