Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Haha er det mulig.

Kun 1 av 2 omganger i pall-kvalitet ser ut til  å være typisk norsk.

Vår nye  slalåmrakett har også blitt smitta av basillen.

 

 

Når en norsk utøver en sjelden gang klarer 2 pallvinnende omganger, er det "mot normalt"!

Endret av doro8
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Latias... Hva med å slenge inn resten av programmet i førsteposten? Så slipper man å lete det opp vær gang man ikke husker  ;)

 

 

25. FEBRUAR 2017

Langrenn

VM skiatlon – kvinner 11:00
VM skiatlon – menn 13:30
Hopp
WSC 2017 HS100 – menn 16:30
26. FEBRUAR 2017
Langrenn
VM lagsprint – kvinner 10:30
Kombinert
WSC 2017 HS100 lag 4 x 5 km stafett – menn 11:00
Langrenn
VM lagsprint – menn 11:10
Hopp
WSC 2017 laghopp HS100/ – mix 16:30
28. FEBRUAR 2017
Langrenn
VM 10 km klassisk – kvinner 12:00
1. MARS 2017
Kombinert
WSC 2017 HS130/10 km individuell – menn 11:00
Langrenn
VM 15 km klassisk – menn 12:00
Hopp
WSC 2017 HS130 – menn 17:00
2. MARS 2017
Langrenn
VM stafett – kvinner 12:00
Hopp
WSC 2017 HS130 – menn 17:30
3. MARS 2017
Langrenn
VM stafett – menn 12:00
Kombinert
WSC 2017 HS130 lagsprint 2 x 7,5 km – menn 15:00
4. MARS 2017
Langrenn
VM 30 km fristil fellesstart – kvinner 13:30
Hopp
WSC 2017 laghopp HS130 – menn 16:15
5. MARS 2017
Langrenn
VM 50 km fristil fellesstart – menn 13:30

 

Endret av Goodall
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var det ikke i denne øvelsen Norge skulle bare hente alle medaljene? Finnen og svensken ser veldig sterke ut!

 

Ser ut som de flere av de norske har bommet litt på formen. Østberg helt ute av det, Weng sliter også.

 

Weng slipper! Da blir dette en skuffende norsk dag utifra forventningene til folket! Bra for sporten dog. Lukter finsk gull nå

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Tror nok ikke stafetten blir så sikker som de fleste hadde trodd. Tydelig at det bare er Marit av de som går i dag som er i toppform

Hvilken av de andre nasjonene har 3 blandt de 8? Russerne har 2 blandt de 9.

 

Finnene er nærmest, men de har et stykke frem til de 3 norske. 

 

Østberg skuffer i dag, men ellers bør stafetten være ok.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Veldig gledelig at ikke Bjørgen vant med minutter som er standard, nå var det jo spennende nesten hele veien inn med Finland som klistret seg fast :) Og at Kalla bare var 30 sekunder ish bak på 3. plass helt topp :)

 

Litt trist vi ikke tok mere enn gullet, men gleder meg likevel over at det endelig var mere konkuranse gjennom hele løpet. Er jo veldig kjedelig når Norge leder med 1 minutt nesten før startskuddet går så...

 

Dette var trist og gledelig på en gang. Håper å se mer av jevn krig om førsteplassen fremover :D

Lenke til kommentar

Tipper hoder ruller i landslagsledelsen etter VM. Både pga dopingsaken og muligens pga manglende form. 

Ellers er det typisk at det er gamle travere som gjør de riktige tingene, har vel nesten "alltid" vært sånn at det er folk som Bjørgen, Northug og Bjørndalen som tør å gjøre noe annet enn resten av landslaget, og får betalt for det. (Bortsett fra dette VM med Northug).

 

Ellers er det helt utrolig at vi skal høre det fra en svenske:

 

 

 

- - For meg har det aldri vært noen tvil. Jeg skal til høyden, fordi jeg har hatt suksess med det før. Det gir meg en trygghet i visshet om at det har fungert tidligere.

 

Hvorfor i alle dager endre på opplegget når man allerede er verdens beste??? Det er jo bare å fortsette å gjør det man gjør. Hvorfor ta sjansen, fremfor å barae gjøre det som en vet funker - så man vinner medaljer helt garantert? Hva tjener man på å ta en sjanse? Helt idiotisk.

Endret av PhelpsTransposed
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...