Jotun Skrevet 23. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2017 (endret) Fortjent gull til Pellegrino! Nok en vekker til de som mener Norge bare skal hente med seg medaljeneDe har eg jamen ikke sett mange av i sprint?Var noen som meldte at det var bankers Greit. Var vel EN her som skreiv noe sånt. Så til spm nummer to: Hva er de andre vekkerne som du refererer til? Gullet til Falla? Misforstå meg rett: Eg sier ikke at norge kommer til å marsjere til noe som helst. Men at de har gode muligheter til gull (ilag med andre) i alle grener. Edit: Langrenn altså.... Endret 23. februar 2017 av Jotun 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2017 Det er ganske typisk svensk å gjøre sånn som Nilsson gjorde i dag. Og eg liker det Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2017 Fortjent gull til Pellegrino! Nok en vekker til de som mener Norge bare skal hente med seg medaljeneDe har eg jamen ikke sett mange av i sprint?Var noen som meldte at det var bankers Greit. Var vel EN her som skreiv noe sånt. Så til spm nummer to: Hva er de andre vekkerne som du refererer til? Gullet til Falla? Misforstå meg rett: Eg sier ikke at norge kommer til å marsjere til noe som helst. Men at de har gode muligheter til gull (ilag med andre) i alle grener. Edit: Langrenn altså.... Mener 3 herrer i finalen og "bare" bronse. Kun 1 kvinne i finalen. Det var nok ikke mange som hadde trodd det. Har jo vært snakk om trippelt norsk i enkelte øvelser og gull på samtlige. Ikke nødvendigvis bare her, men "talk of the town". Personlig synes jeg det er bra at andre nasjoner hevder seg. Det er ikke så gøy når 1 nasjon dominerer en sport vanvittig. Se på skøyter og kombinert for eksempel Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 23. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2017 Pellegrino og de amerikanske jentene er fint for sporten. Medalje til Kalla, i tillegg kanskje finsk og fransk medalje for herrene hadde vært fint på lørsdag. Tar for gitt at Bjørgen og Sundby vinner. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 23. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2017 Det er ganske typisk svensk å gjøre sånn som Nilsson gjorde i dag. Og eg liker det Det er deilig når svenskene tryner Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2017 Noen som vet om en grei oversikt hvordan øvelser som går hvem dag? Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 24. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2017 Noen som vet om en grei oversikt hvordan øvelser som går hvem dag? https://resultater.nrk.no/mesterskap/1/ 1 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 24. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2017 Jaja. Nordmennene ett minutt pluss bak i kombinerten. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2017 Jaja. Nordmennene ett minutt pluss bak i kombinerten. Det er jo som forventet det. Ingen av de kan hoppe bortsett fra denne Riiber, som igjen ikke kan gå på ski 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2017 De går jo ikke akkurat så fort på ski heller ser det ut som? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2017 Maren Lundby leder etter 1 omg. 2 omg i gang nå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. februar 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. februar 2017 Hvor var Moan? Lagt opp? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2017 Fulgt med i nyhetene Latias? Ble vraket, var sint. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 24. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2017 4 plass for Lundby. Utrolig surt. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 24. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2017 Fra 1. og rett ut av pallen med en 4. plass Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2017 Haha er det mulig. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 24. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2017 Det var da noe dritt Hun gikk i klassa til søstern på ungdomsskolen, og dama har såvidt vært fotballtrener for henne. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2017 Nok en nordmann som ikke taklet presset. Dypt sjokkert! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå