Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvilke øvelser kan vi ikke håpe på gull i?

 

Edit: Medaljer faktisk.......

 

 

Medaljesjangsene er nok relativt høye fortsatt, selv om gullene ikke er like "bænkers" som dem har vært tidligere. 

 

Hopp stor/liten bakke og kombinert er nok der akillesen vil trykke hardest i årets VM. 

Endret av Gurglemuffin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså, dette her er helt vilt. Når vi like før mitt innlegg snakket om at N.Thug bare deltar i 2 av 6 øvelser, og jeg svarer med at det er trist at vi ikke lenger kan håpe på medalje i 6 av 6 øvelser, men håper at N.Thug er i form til neste OL tror dere da at jeg mener:

A) Jeg mener at vi ikke kan håpe på norske medaljer i 6 av 6 øvelser (JOTUN, BENBJO)  :hmm:

 

ELLER 

 

 

B) Jeg mener at det er trist vi ikke har et mesterskap der Northug er medaljekandidat i 6 av 6 øvelser.  :w00t:

 

:nei:

Endret av PhelpsTransposed
Lenke til kommentar

 

Hvilke øvelser kan vi ikke håpe på gull i?

 

Edit: Medaljer faktisk.......

Eh.... Du vet at Northug ikke deltar i noe annet enn sprint og 5-mil? Nå overrasker Northug hvert mesterskap, men syns det er litt i overkant å håpe på medalje i øvelser han ikke en gang deltar i.

De andre deltar jo? Trodde du mente norsk gull eg, ikke Northug.

 

Du kan trygt håpe på norsk gull i samtlige øvelser. Men det blir neppe det.

Lenke til kommentar

 

 

Hvilke øvelser kan vi ikke håpe på gull i?

 

Edit: Medaljer faktisk.......

Eh.... Du vet at Northug ikke deltar i noe annet enn sprint og 5-mil? Nå overrasker Northug hvert mesterskap, men syns det er litt i overkant å håpe på medalje i øvelser han ikke en gang deltar i.

De andre deltar jo? Trodde du mente norsk gull eg, ikke Northug.

 

Du kan trygt håpe på norsk gull i samtlige øvelser. Men det blir neppe det.

 

Du kan jo f.eks anta at jeg ikke er en idiot og forstå at jeg mener Northug. Eventuelt kan du lese innleggene før mitt, og lese hele mitt innlegg hvor jeg ene og alene snakker om Northug.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Altså, dette her er helt vilt. Når vi like før mitt innlegg snakket om at N.Thug bare deltar i 2 av 6 øvelser, og jeg svarer med at det er trist at vi ikke lenger kan håpe på medalje i 6 av 6 øvelser, men håper at N.Thug er i form til neste OL tror dere da at jeg mener:

 

A) Jeg mener at vi ikke kan håpe på norske medaljer i 6 av 6 øvelser (JOTUN, BENBJO) :hmm:

 

ELLER

 

 

B) Jeg mener at det er trist vi ikke har et mesterskap der Northug er medaljekandidat i 6 av 6 øvelser. :w00t:

 

:nei:

A helt klart. Ikke mulig å skjønne at du kun snakket om Petter.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Altså, dette her er helt vilt. Når vi like før mitt innlegg snakket om at N.Thug bare deltar i 2 av 6 øvelser, og jeg svarer med at det er trist at vi ikke lenger kan håpe på medalje i 6 av 6 øvelser, men håper at N.Thug er i form til neste OL tror dere da at jeg mener:

 

A) Jeg mener at vi ikke kan håpe på norske medaljer i 6 av 6 øvelser (JOTUN, BENBJO) :hmm:

 

ELLER

 

 

B) Jeg mener at det er trist vi ikke har et mesterskap der Northug er medaljekandidat i 6 av 6 øvelser. :w00t:

 

:nei:

A helt klart. Ikke mulig å skjønne at du kun snakket om Petter.

 

 

Nei det er jo helt umulig siden man snakket om Petter på innleggene før, og at jeg bare snakker om Northug i hele mitt innlegg. Eventuelt skjønne det utifra siden jeg snakker om "medaljesjanser i alle øvelser", som det åpenbart er med eller uten Northug.

Lenke til kommentar

Skjønner uansett at det er flere som misforsto meg, så da må jeg rette opp:
 

Northug er en veldig real og grei fyr. Litt trist at vi har kommet dit at man ikke kan håpe på medalje/gull til Petter Northug Jr fra Mosvik i 6 av 6 øvelser lenger. Håper Northug er i tidenes form til OL neste år.

PS: I dette innlegget snakker jeg om Petter Northug Jr, ikke om Martin Sundby, Røthe, Holund, Tønseth eller det norske skilandslaget samlet sett, om dette skal være uklart.

 

 

For å klarere litt så er vi så bortskjemte på medaljer, at det har tatt bort en del av spenningen for min del. P. Northug Jr. synes jeg derimot er en spennende utøver, og har stått for 80% av spenningen i mesterskap for min del. Derfor er det synd at vi ikke går inn i et mesterskap hvor jeg kan sitte å heie frem Petter Northug Jr. til en potensiell medalje i 6/6 øvelser.

Endret av PhelpsTransposed
Lenke til kommentar

Hva med: "Litt trist at vi har kommet dit at man ikke kan håpe på medalje/gull til Northug i 6 av 6 øvelser lenger."  :ph34r:

Ja jeg skjønner det måtte til, og overdrev litt i innlegget over. Jeg antok bare at siden jeg nevnte Northug i setningen før, Northug i setningen etter, at Norge som landslag er gullkandidater på 6/6 øvelser, samt at vi snakket om Petter Northug som har vært medaljekandidat i alt han har stilt opp i siden 2009 så var det åpenbart.

Endret av PhelpsTransposed
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Norsk gull på herresprinten er vel bankers?

Ustijugov? Pellegrino?

 

Er vel også en svenske eller tre som kan melde seg på.

 

De norske har begynt med unnskyldningene allerede. Vanskelig føre og utfordrene løype. Falla spesielt svært defensiv. Tipper Stina tar dette greit.

 

Østberg står i fare for å ryke i prologen. Hva har skjedd med henne?

 

Hva driver de norske med?!

 

Ustijugov knuser alle i prologen! Gjør i alle fall de norske unnskyldningene til skamme!

 

Aiaiaiai, Northug ute av VM alt?! Hahaha, kommentatorene skylder på løse forhold. Har de sett russeren eller? Tung bjørn, pisser på alle!

Endret av Benbjo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...