Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror det er treneren. Må få ny trener.

Startet ikke nedturen til Tiril (og Solemndal) lenge før det? Virker som hele laget har kjempeproblemer. Når Berger la opp var det ingen som var klar til å ta over som "sjef" og forventningene var langt over det Tiril klarte å bære. Ser vel fort det samme skjer når Bjørndalen (og Svendsen?) legger opp.

Endret av PhelpsTransposed
Lenke til kommentar

GO USA GO :D

 

Norge, oioioi for en skuffelse... Hadde jeg vært Echoff eller Oslbu hadde jeg forlatt rennet og ikke utsatt meg selv for den torturen dette må være :(

Lurer på hvordan Tora Berger hadde klart seg i dagens sirkus, tipper hun fremdels hadde vært den beste norske hvertfall :)

Endret av Goodall
Lenke til kommentar

Tiril: nå skal jeg hjem å trene å trene å trene

............ hva har du gjort på til denne VM da Toril ......

 

 

Haha en fransk som kom på plassen foran Olsbu hadde 9(!) bom! Foran Olsbu med 6 bom. Det er sykt, når en med 9 bom har bedre tid enn en norsk med 6 bom.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

 

Tror det er treneren. Må få ny trener.

Startet ikke nedturen til Tiril (og Solemndal) lenge før det? Virker som hele laget har kjempeproblemer. Når Berger la opp var det ingen som var klar til å ta over som "sjef" og forventningene var langt over det Tiril klarte å bære. Ser vel fort det samme skjer når Bjørndalen (og Svendsen?) legger opp.

Hvorfor skulle det skje? JTB er jo den beste norske og er vel yngst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser bare for meg at det plutselig blir en større bør for de yngre å bære. Handler ikke bare om å prestere ute i sporet, men å ta på seg rollen som "kaptein" i laget på mesterskap og ellers på trening og på konkurranser. Vi får se. Kan hende det, for kvinnenes del, ble et litt vel stort antiklimaks etter innsatsen på VM i Holmenkollen.

Endret av PhelpsTransposed
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...