Gå til innhold

Hvor mange MMS'er nå når du betaler ?

Anbefalte innlegg

Ja som topicen tilsier så spør jeg: Hvor mange mms meldinger har du sendt i dag i forhold til en normal dag i gratis perioden?

Jeg for min del sendte ca 40-50 MMS'er i gratis perioden men har ikke sendt en eneste etter de begynte å ta betalt.

Det er ikke det at jeg synes 2.5 er så veldig dyrt men jeg ser ikke vitsen med å sende mms lenger. Kanskje ett par ganger i mnd'en kan jeg sende ett bilde som jeg synes er verdt å sende. Sett i forhold til anntall smser jeg sender i mnden (ca 250) så blir ikke akkurat Djuice rik på mitt mms forbruk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke sendt noen. Kommer nok ikke til å sende mer enn toppen 5 den neste måneden.

Antall MMS hos Telenor hadde sunket med 60% nå etter at det kostet penger, mens hos Netcom var det bare 40%(?). Grunnen til at det fortsatt sendes så masse MMS gjennom Netcom er sikkert fordi folk tror deter gratis til 4. desember! :lol:

Lenke til kommentar

Hvis de ikke trekker pengene på kontatkortet så kan de vel ikke komme løpende 1 uke senere? Siden jeg har abb, tar jeg ikke sjansen. For der kan det godt hende at de kommer :-( Har ikke sendt en eneste de begynte å ta betalt. MMS er kult, men ikke såååå kult, sendte vel 7-8 stk hver dag men 60% av de var bare tekst, ikke bilde/lyd. Burde ha kostet det samme som "gammel" SMS pris (1kr) . De hadde fortsatt tjent bra med penger og vi hadde sendt som vi pleier.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...