bergetun Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Ja som topicen tilsier så spør jeg: Hvor mange mms meldinger har du sendt i dag i forhold til en normal dag i gratis perioden? Jeg for min del sendte ca 40-50 MMS'er i gratis perioden men har ikke sendt en eneste etter de begynte å ta betalt. Det er ikke det at jeg synes 2.5 er så veldig dyrt men jeg ser ikke vitsen med å sende mms lenger. Kanskje ett par ganger i mnd'en kan jeg sende ett bilde som jeg synes er verdt å sende. Sett i forhold til anntall smser jeg sender i mnden (ca 250) så blir ikke akkurat Djuice rik på mitt mms forbruk Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Det er fortsatt gratis mms hos netcom. Og jeg sender drøssevis til de tar betalt for det. Vet ikke hvor lenge det skjer før de tar betalt. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Forloveded min som har netcom ringte og spurte om akkurat dette med at det er gratis enda. Og da sa netcom at det er en stor backlog på betalings systemet men at du til syvende og sist må betale for mmsæene du har sendt fra 1 DES Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Nei? Kjipern da. Skulle vært sånn at de trakk pengene med en gang. Men så var det noen her som sa at det var gratis med Netcom fram til 4. desember. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 vet ikke om jeg kommer til å sende noen lenger,synes 2,50 er litt for dyrt... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hvis du f.eks har mye å si så er jo det like greit å sende en mms, og da kan du smekke på et lite bilde så da er jo det verdt pengene. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Har ikke sendt noen. Kommer nok ikke til å sende mer enn toppen 5 den neste måneden. Antall MMS hos Telenor hadde sunket med 60% nå etter at det kostet penger, mens hos Netcom var det bare 40%(?). Grunnen til at det fortsatt sendes så masse MMS gjennom Netcom er sikkert fordi folk tror deter gratis til 4. desember! Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Hvis de ikke trekker pengene på kontatkortet så kan de vel ikke komme løpende 1 uke senere? Siden jeg har abb, tar jeg ikke sjansen. For der kan det godt hende at de kommer :-( Har ikke sendt en eneste de begynte å ta betalt. MMS er kult, men ikke såååå kult, sendte vel 7-8 stk hver dag men 60% av de var bare tekst, ikke bilde/lyd. Burde ha kostet det samme som "gammel" SMS pris (1kr) . De hadde fortsatt tjent bra med penger og vi hadde sendt som vi pleier. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Det var faktisk gratis fram til idag. Jeg har sendt fram til idag, og jeg har bare blitt trekt for de mms meldingene jeg har sendt etter midnatt. Så jeg tror ikke de trekker for alle de meldingene jeg har sendt fram til nå. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 sendte litt over 10MB i november,- men bare en i desember ;D Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 mms.count=0 Den basillen bet aldri meg for å si det sånn. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 så lenge det va gratis var det ok (= synes fortsatt at det er relativt dyrt i forhold til antall kb som blir sendt via GPRS )= Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg syns egentlig at det ikke er så veldig dyrt å sende en mms. Når en tenker på at en betaler nesten 1 krone for sending av sms. En må også huske på at det ikke er mange månedene siden det kostet 10 kr å sende en mms. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Sendte i et sett fram til mandag.. men nå har det synket litt ja har vel sendt 2 stk.. et stk fin rompe og et bilde av en fet bil.. Lenke til kommentar
flagger Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 koffor kunne ikkje telenor og netcom hatt lik pris på mms og sms di kjener jo penger på att me laster ner mmsen og da Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Sendt 2 stykker til noen jeg kjenner etter det ble dyrt å sende. Ellers så satt jeg på skolebenken og knipsa bilder og sendte her og der. Sender alrdi mms lengere nå. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 har ikke sendt en eneste mms denne måneden; men masse sms og email (sendte sms'ene som mms og sparte penger helt fra det ble gratis) Lenke til kommentar
OleP Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 slutta å sende så mange MMS mld.. sender maks 5 i mnd, bruker mest email:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå