Rottenspacehead Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 (endret) Sliter med CS GO og CSS hittils. Det er lag/delay når jeg bruker musa både i meny og in-game. Som om man drar musa igjennom sirup og mangler skarpheten/smooothnes. Hvordan fikser man dette ? Får ikke spilt ordentlig. Har modellen med gtx 1070, i7 6700q, 16gb ram... Endret 3. februar 2017 av Rottenspacehead Lenke til kommentar
myhken Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Prøvd å justere mus innstillingene? Og går ut i fra du bruker ekstern mus? Har du ev. sett om det finnes drivere til den, at de er oppdatert, at du bruker riktig USB port osv? Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 3. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2017 (endret) Har ikke noe med det å gjøre. Er selve spillene som oppfører seg merkelig. Hadde lignende problem når jeg bygde en ny maskin tidligere også, men funka å legge ned spillet og ta det opp igjen. CSS hadde en merkelig lys flikkering i starten også, men forsvant etter at jeg fjerna mange av asus sine pre innstalerte programmer. Endret 3. februar 2017 av Rottenspacehead Lenke til kommentar
myhken Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Da ligger jo denne i feil underforum. Om det ikke er hardware men spillene så bør jeg vel flytte denne til riktig underforum? Lenke til kommentar
Axxxy Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Du har nok løst det nå, men V-Sync av/på gjorde susen for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå