EngineeringStudent Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Hei, har hatt en skin-tags ved nakken i noen år nå, og noen under armhulen. Jeg mener det er skin-tags og ikke vorter utifra det jeg har lest. Vet noen hva prisen legen tar for dette? Vet det avhengig av hvor mange osv, men har noen gjort det før, og kan si f. eks hvor mye det koster å fjerne f. eks 1 liten ved nakken? Takk Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Vet ikke hvor mye det koster hos legen, men du får kjøpt sånn til å fryse dem bort med på apoteket. Jeg pleier bare å klippe dem av med negleklipper, og det er gratis. Anonymous poster hash: 16bc2...b00 1 Lenke til kommentar
EngineeringStudent Skrevet 3. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2017 Vet ikke hvor mye det koster hos legen, men du får kjøpt sånn til å fryse dem bort med på apoteket. Jeg pleier bare å klippe dem av med negleklipper, og det er gratis. Anonymous poster hash: 16bc2...b00 Er det effektivt? Noen produkter du anbefaler? Lenke til kommentar
Zork Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Jeg pleier bare å klippe dem av med negleklipper, og det er gratis. Anonymous poster hash: 16bc2...b00 Funker det? Jeg har vurdert å gjøre det samme, men er redd det skal blø mye og kunne bli vanskelige sår? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Er det effektivt? Noen produkter du anbefaler? Jeg har ikke prøvd noen slike produkter selv, jeg bare vet at det finnes. Scholl tror jeg har noe greier - du legger en plasterlapp rundt den og fryser den ned med den sprayen som følger med. Men jeg har som sagt ikke prøvd, jeg bare klipper dem av. Funker det? Jeg har vurdert å gjøre det samme, men er redd det skal blø mye og kunne bli vanskelige sår? Ja, jeg har gjort det med alle mine (6-7 stykker), og det fungerer bra. De store blør en del, men ikke noe uoverkommelig. Anonymous poster hash: 16bc2...b00 1 Lenke til kommentar
EngineeringStudent Skrevet 4. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2017 (endret) Er det effektivt? Noen produkter du anbefaler? Jeg har ikke prøvd noen slike produkter selv, jeg bare vet at det finnes. Scholl tror jeg har noe greier - du legger en plasterlapp rundt den og fryser den ned med den sprayen som følger med. Men jeg har som sagt ikke prøvd, jeg bare klipper dem av. Funker det? Jeg har vurdert å gjøre det samme, men er redd det skal blø mye og kunne bli vanskelige sår? Ja, jeg har gjort det med alle mine (6-7 stykker), og det fungerer bra. De store blør en del, men ikke noe uoverkommelig. Anonymous poster hash: 16bc2...b00 Gjør det ikke vondt å klippe den av med negleklipper? Endret 4. februar 2017 av FutureTalkshowHost Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Gjør det ikke vondt å klippe den av med negleklipper? Nei, ikke egentlig. I et halvt sekund føles det omtrent som når noen klyper deg tynt med neglene, men det går over med en gang. Første gang jeg gjorde det iset jeg ned først så jeg var nummen, men jeg gidder ikke styre med det lenger. Anonymous poster hash: 16bc2...b00 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå