Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

skin-tags: Pris hos legen?

Anbefalte innlegg

Hei, 

har hatt en skin-tags ved nakken i noen år nå, og noen under armhulen. 

Jeg mener det er skin-tags og ikke vorter utifra det jeg har lest. 

Vet noen hva prisen legen tar for dette? Vet det avhengig av hvor mange osv, men har noen gjort det før, og kan si f. eks hvor mye det koster å fjerne f. eks 1 liten ved nakken? 

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det effektivt? Noen produkter du anbefaler? 

Jeg har ikke prøvd noen slike produkter selv, jeg bare vet at det finnes. Scholl tror jeg har noe greier - du legger en plasterlapp rundt den og fryser den ned med den sprayen som følger med.

Men jeg har som sagt ikke prøvd, jeg bare klipper dem av.

Funker det? Jeg har vurdert å gjøre det samme, men er redd det skal blø mye og kunne bli vanskelige sår?

Ja, jeg har gjort det med alle mine (6-7 stykker), og det fungerer bra. De store blør en del, men ikke noe uoverkommelig.

Anonymous poster hash: 16bc2...b00

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er det effektivt? Noen produkter du anbefaler? 

Jeg har ikke prøvd noen slike produkter selv, jeg bare vet at det finnes. Scholl tror jeg har noe greier - du legger en plasterlapp rundt den og fryser den ned med den sprayen som følger med.

Men jeg har som sagt ikke prøvd, jeg bare klipper dem av.

Funker det? Jeg har vurdert å gjøre det samme, men er redd det skal blø mye og kunne bli vanskelige sår?

Ja, jeg har gjort det med alle mine (6-7 stykker), og det fungerer bra. De store blør en del, men ikke noe uoverkommelig.

Gjør det ikke vondt å klippe den av med negleklipper? 

Endret av FutureTalkshowHost
Lenke til kommentar

Gjør det ikke vondt å klippe den av med negleklipper? 

Nei, ikke egentlig. I et halvt sekund føles det omtrent som når noen klyper deg tynt med neglene, men det går over med en gang. Første gang jeg gjorde det iset jeg ned først så jeg var nummen, men jeg gidder ikke styre med det lenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...