Emil C. Fredhammer Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Fender Stratocaster Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Flott denne også med kledelige reflekser. Jeg vil bare knytte noen ord til opplysninger under generelt når det gjelder objektiv. Hvis jeg går inn på Exif, ser jeg det virkelige objektivet du bruker. Dette må vel være en enkel sak for rette vedkommende å rydde opp i. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Legendarisk gitar, som det er nok er spilt mange powerchords på. Er denne virkelig laget på 50-tallet? (Kan forresten se at hverken C og F strengen er stemt) http://www.gettyimages.de/fotos/fender-stratocaster?excludenudity=false&family=editorial&mediatype=photography&phrase=fender%20stratocaster&sort=mostpopular Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 3. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2017 Til Moerk: Denne Stratocasteren er nøyaktig laget etter de spesifikasjoner som Leo Fender lanserte sin Stratocaster i 1954,dog en standard Strat laget i California på Fender fabrikken i 2008 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Igjen et fint bilde av Stratocasteren din. Mange store navn når det gjelder denne, supre de du nevner. Legger til en til, Albert Lee, helt utrolig hva han og andre får til på instrumentet sitt. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 4. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2017 Til Ragnar: For ikke å glemme Jimi Hendrix, John Mayer ,Frank Zappa som gjorde Fender Stratocasteren en " legende" gitar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Til Ragnar: For ikke å glemme Jimi Hendrix, John Mayer ,Frank Zappa som gjorde Fender Stratocasteren en " legende" gitar Du har så rett, uforglemmelige navn, både i forhold til Stratocaster og mer. (Hendrix nevnte jeg for øvrig i min kommentar til ditt forrige gitarbilde) Skj Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Den godeste Mr.Fender traff godt her når det gjelder både design og brukervennlighet Ett stilig bilde. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Fender den best guitar i verden. Bra bilde.? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg