Arodem Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Valve lekket bilder av det som virker å være et nytt grensesnitt.Får Steam snart en overhaling? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Det steam mangler er at flere kan spille fra samme library samtidig. AtW 1 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Det hadde vært fantastisk å kunne kjøpe musikk, filmer og tegneserier slik vi i dag kjøper spill via steam. Dette har jeg savnet lenge! Men da må disse også kunne spilles av i offline mode. Lenke til kommentar
Slovpeis Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Det steam mangler er at flere kan spille fra samme library samtidig. AtW ? Tenker du utlåns muligheten steam tilbyr som sperrer mer en 1 om gangen? Du vil ha 2 forskjellige spill samtidig? Jeg forstår begrensningen, den er jo for å hindre at en fyr deler et kjøpt spill med 20 andre dudes gjennom stea, vanskelig å tjene penger på sånt. Multiplayer eller ei 3 Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Ønsker meg bare to funksjoner: Filtrering av spill basert på tags. (ser ut som det kommer ut ifra skjermbildet) Funksjon for å finne spill jeg kan spille sammen med kompiser som alle parter eier. (co-optimus er tungvindt) Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Det steam mangler er at flere kan spille fra samme library samtidig. AtW ?Tenker du utlåns muligheten steam tilbyr som sperrer mer en 1 om gangen? Du vil ha 2 forskjellige spill samtidig? Jeg forstår begrensningen, den er jo for å hindre at en fyr deler et kjøpt spill med 20 andre dudes gjennom stea, vanskelig å tjene penger på sånt. Multiplayer eller ei Nja. Denne dialogen har jeg og kompisen min hatt en million ganger: "Skal vi sjekke om det er noe billige spill vi kan kjøpe?" "Det er dette, men faen, det koster 299..." "Hmm ja, tror vi står over da, spiller noe vi har fra før" Med denne løsningen så kunne de fått 1 salg i stedet for 0 salg. Det burde selvsagt være noen begrensninger, og kanskje sånn LAN-party mode der man kan dele et spill og venner kan spille det i 48 timer. Kanskje folk kjøper det når de kommer hjem. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Det steam mangler er at flere kan spille fra samme library samtidig. AtW ? Tenker du utlåns muligheten steam tilbyr som sperrer mer en 1 om gangen? Du vil ha 2 forskjellige spill samtidig? Jeg forstår begrensningen, den er jo for å hindre at en fyr deler et kjøpt spill med 20 andre dudes gjennom stea, vanskelig å tjene penger på sånt. Multiplayer eller ei Stemmer, det er det jeg tenker. Ca samtlige andre tjenster av liknende type (netflix, sportify osv), lar deg dele, uten at de har problemer. I tillegg har det alltid vært sånn med fysiske kopier. AtW Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Det steam mangler er at flere kan spille fra samme library samtidig. AtW ?Tenker du utlåns muligheten steam tilbyr som sperrer mer en 1 om gangen? Du vil ha 2 forskjellige spill samtidig? Jeg forstår begrensningen, den er jo for å hindre at en fyr deler et kjøpt spill med 20 andre dudes gjennom stea, vanskelig å tjene penger på sånt. Multiplayer eller ei Nja. Denne dialogen har jeg og kompisen min hatt en million ganger: "Skal vi sjekke om det er noe billige spill vi kan kjøpe?" "Det er dette, men faen, det koster 299..." "Hmm ja, tror vi står over da, spiller noe vi har fra før" Med denne løsningen så kunne de fått 1 salg i stedet for 0 salg. Det burde selvsagt være noen begrensninger, og kanskje sånn LAN-party mode der man kan dele et spill og venner kan spille det i 48 timer. Kanskje folk kjøper det når de kommer hjem. Det hadde ikke fungert, jeg foreslår at flere kan bruke samme library, ikke samme spill. AtW Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Det hadde ikke fungert, jeg foreslår at flere kan bruke samme library, ikke samme spill. AtW Enig. I utgangspunktet trodde jeg det var dette family sharing gjorde, men neida. Det fungerer jo akkurat som om man låner bort brukernavn og passord. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Det hadde vært fantastisk å kunne kjøpe musikk, filmer og tegneserier slik vi i dag kjøper spill via steam. Dette har jeg savnet lenge! Men da må disse også kunne spilles av i offline mode. Jeg bruker ComiXology, kjempefornøyd. Har kjøpt "The walking dead" utgivelser fra dem i flere år nå. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Det hadde vært fantastisk å kunne kjøpe musikk, filmer og tegneserier slik vi i dag kjøper spill via steam. Dette har jeg savnet lenge! Men da må disse også kunne spilles av i offline mode.Jeg bruker ComiXology, kjempefornøyd. Har kjøpt "The walking dead" utgivelser fra dem i flere år nå. Ah ComiXology er Amazon, ok kjøper jo lydbøker fra dem allerede så hvorfor ikke tegneserier også. Takk for forslaget Lenke til kommentar
007CD Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Savner også muligheten til å kjøre flere ting fra samme library i Steam samtidig. I noen spill kan det være en del venting for eksempel, og da er det greit å kunne ta ett slag i ett annet spill imellomtiden for eksempel. Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Savner også muligheten til å kjøre flere ting fra samme library i Steam samtidig. I noen spill kan det være en del venting for eksempel, og da er det greit å kunne ta ett slag i ett annet spill imellomtiden for eksempel. Dette kan du da allerede. 1 Lenke til kommentar
TB-Iceman Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Erhm.. Forza er listet opp på bildet? Lenke til kommentar
Crispywafers Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Erhm.. Forza er listet opp på bildet? lol Lenke til kommentar
snikur Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Du kan starte spillet, gå over til offline modus, logge på kontoen på en annen pc og starte samme spillet. Har spilt gjennom mange co-op spill over LAN med denne metoden med bare 1 kopi av spillet :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå