Ragnar Skj Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Kontrast til norsk vinter Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Jeg rangler nok litt mer enn du Ragnar, dette er jo før kl.21.00 :-) Godt komponert nattbilde hvor jeg også har vært. Tok et cruise en gang og var også innom de minste av øyene. Men liker meg best i Las Palmas hvor det er både bade- og natteliv. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Velkomponert kveldsbilde dette, Ragnar. Selv drar jeg hit om et par uker. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 En gang Tenerife og antagelig aldri mer. Men greit "nattbilde" som vel kunne vært hvilken som helst by. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2017 Jeg rangler nok litt mer enn du Ragnar, dette er jo før kl.21.00 :-) Godt komponert nattbilde hvor jeg også har vært. Tok et cruise en gang og var også innom de minste av øyene. Men liker meg best i Las Palmas hvor det er både bade- og natteliv. Mvh Gunnar Sen kveld var nok å ta litt for hardt i, er enig i det. Litt rangling ble det også tid til på turen. Takker for kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2017 Velkomponert kveldsbilde dette, Ragnar. Selv drar jeg hit om et par uker. Mvh Fredrik Da må jeg bare ønske god tur Fredrik. Takk for kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2017 En gang Tenerife og antagelig aldri mer. Men greit "nattbilde" som vel kunne vært hvilken som helst by. Roar Dette er fra Costa Adeje, mye er likt på disse trakter. Takker for kommentaren. Skj Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Et bilde som gir meg lyst til å bestille tur med en gang. Deilige varme kvelder på terrassen med en god og kald øl. Flott stemning i bildet som du hører. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2017 Et bilde som gir meg lyst til å bestille tur med en gang. Deilige varme kvelder på terrassen med en god og kald øl. Flott stemning i bildet som du hører. Det var ca 23 g der da bildet ble tatt, og en kald øl var absolutt på sin plass. Skj Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Flott kveldsstemning , med den opplyste byen. Ja jeg er enig i at det har vært en begredelig vinter . Men her på Vestlandet er vi ikke så godt vant . Det som får meg til å lengte til varmere strøk er alt regnet . En normal og kald vinter gjør meg ingenting . Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2017 Flott kveldsstemning , med den opplyste byen. Ja jeg er enig i at det har vært en begredelig vinter . Men her på Vestlandet er vi ikke så godt vant . Det som får meg til å lengte til varmere strøk er alt regnet . En normal og kald vinter gjør meg ingenting . Mvh Alec Enig i det du beskriver, en kald vinter med passe mengder snø er helt ok, men det har vi ikke nå. Takker for kommentaren Alec. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg