Øyvind Steinkopf Sund Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Dette er det første Souls-lignende spillet som klarer å stå på egne bein.ANMELDELSE: Nioh Lenke til kommentar
Slovpeis Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 sjow dette er vel en exclusive? merker jeg ikke har hastverk enda med å bytte fra souls, men kan vurdre det hvis det kommer på weekly tilbud Lenke til kommentar
Svein-Gunnar Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 "...Team Ninja, et studio tidligere kjent for spill som Ninja Gaiden, Dead or Alive og de nye Donkey Kong Country-spillene for å nevne noen." Er du helt sikker på at det ikke er Retro Studios du tenker på når det gjelder Donkey Kong Country? Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 "...Team Ninja, et studio tidligere kjent for spill som Ninja Gaiden, Dead or Alive og de nye Donkey Kong Country-spillene for å nevne noen." Er du helt sikker på at det ikke er Retro Studios du tenker på når det gjelder Donkey Kong Country? Herregud! Hvordan slapp det gjennom korrekturen? :o min feil. Rettet nå. Takk! Lenke til kommentar
Øyvind Steinkopf Sund Skrevet 3. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2017 "...Team Ninja, et studio tidligere kjent for spill som Ninja Gaiden, Dead or Alive og de nye Donkey Kong Country-spillene for å nevne noen." Er du helt sikker på at det ikke er Retro Studios du tenker på når det gjelder Donkey Kong Country? Herregud! Hvordan slapp det gjennom korrekturen? :o min feil. Rettet nå. Takk! Haha. Hvordan klarte jeg å forveksle DKC med Metroid: Other M? Det var nok sistnevnte jeg tenkte på. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 (endret) Hvorfor er det ingen som nevner Onimusha når det snakkes om dette spillet, det er jo langt mer likt det en Dark Souls. Endret 3. februar 2017 av Realzi 2 Lenke til kommentar
Ulv av Odin Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Et knallbra spill! Man river seg like mye i håret av dette som Dark Souls.. og det liker vi ? Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Vurderer å tørke støvet av ps4`en min for dette spillet. Lenke til kommentar
DigImp Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Spillet er knall. Har hatt det siden fredag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå