AfterGlow Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Nytt Kickstarter-konsept skal gjøre livet enklere for hundeeiere.Dette smarte halsbåndet skal skjønne hvordan hunden din har det Lenke til kommentar
TJergel Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Jeg ser for meg at dette hadde blitt mer populært om det ikke så ut som et typisk strømhalsbånd til hund. Lenke til kommentar
Sebbetheking Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Dette finnes allerede som alt annet på kickstarter. Har en aktivitetsmåler fra petkit på hunden min, måler aktivitet, kaloriforbruk, humør etc etc gir deg også anbefalinger hvor mye mat du bør gi osv.. Så og si alt på kickstarter finnes enten på ebay eller aliexpress.. Lenke til kommentar
Sebbetheking Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Dette finnes allerede som alt annet på kickstarter. Har en aktivitetsmåler fra petkit på hunden min, måler aktivitet, kaloriforbruk, humør etc etc gir deg også anbefalinger hvor mye mat du bør gi osv.. Så og si alt på kickstarter finnes enten på ebay eller aliexpress.. Petkit sin ser også veldig mye bedre ut enn dette her. Har leverandør i kina om noen ønsker en en haug til å selge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå