LureLars Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Hei, jeg bestilte denne pakken her -> http://www.surround.no/h-k-hk3770-dynavoice-dynamite-10-stereopakke-hvit.html Det jeg lurer på er om denne forsterkeren er kraftig nok til å drive disse høytalerene til musikk og film. Hadde Nad 356 BEE vært en bedre forsterker til desse høytalerne? Takker for svar Lenke til kommentar
Pop Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Ja ingen problem med nok krefter. Litt overraskende at følsomheten ikke er høyere på slike høyttalere (ser ofte slike opp mot 100db), men uansett, med 2x120W går det helt fint. Mulig du kan få noe mer tyngde i tillegg om du hadde fått en 200w pr kanal (f.eks Hegel H200 som kan finnes rimelig på brukten), men hadde heller funnet en rimelig sub før den tid. Har ingen tro på at Naden du nevner vil være noe bedre. Hadde byttet høyttalerne før forsterkeren, det har langt mer å si for lyden. Jeg er litt forhåndsdømmende nå på bakgrunn av ikke imponerende møter med Dynavoice. Hørte den siste serien var klart bedre enn sine forgjengere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå