Smiley87 Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 (endret) Hei folkens! Jeg sitter å vifter med bankkortet og ønsker å kjøpe meg en Lenovo Yoga Tab 3 Pro. Jeg falt for prosjektor fuksjonen og tenker denne blir veldig grei mtp. guttungen etterhvert, også er det jo ganske kult. Men nå er jeg klar for å handle.. og da får jeg ikke tak i den.. Noen som vet om denne er utgått? Jeg får ikke noe svar av lenovo, og det er ingen jeg har hørt med som vet om den kommer i det hele tatt. Jeg har også sett at det er forskjellige specs på disse. Fra lenovo.com er det mye bedre specs en det jeg har finne noen annen plass. Lenovo.com: Processor Intel Atom x5-Z8550 Processor( 2.40GHz 2MB) Total memory 4.0GB LPDDR3-1600 LPDDR3 1600 MHz Fra netonnet.no Prosessormodell Intel® Atom™ x5-Z8500 Hastighet 1,44 GHz RAM-minne 2048 MB Det er sistnevnte specs jeg finner over alt og på de som selges på finn.no Men jeg ser jo helst å få specs som vist på lenovo.com Noen som har informasjon som kan hjelpe meg her? Takker for alle svar! Mvh Andreas Endret 3. februar 2017 av Smiley87 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 http://shop.lenovo.com/no/no/tablets/lenovo/yoga/yoga-tablet-3-pro-10/ Klikker du se modellene kan du kjøpe direkte fra Lenovo. Lenke til kommentar
Smiley87 Skrevet 3. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2017 De er tom på lager og nekter å svare meg på når og om de får det på lager igjen. Lenke til kommentar
Dromle Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Jeg klikket på linken til Vidor og hadde ikke noe problem med å legge en i varekurven og i følge nettsiden skal den sendes i løpet av 2-3 dager. Lenke til kommentar
Smiley87 Skrevet 4. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2017 Takk for at dere skrev det selv om jeg selvfølgelig har prøvd dette for bare et par dager siden. Prøvde igjen nå og da gikk det. De har nok fått de inn på lager igjen siden jeg fikk melding om at de var tom sist. Takk igjen. Nå er jeg spent og håper den kommer fort i posten! Mvh Andreas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå