Roar Kneppen Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Høst 2016 = 76 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Jeg vet du er en fargeglad mann og fargerik på mange måter. Jeg lurer på hvordan du vurderer sammensetningen av fargene når du i tillegg til bilde bruker ramme og nisje. Stikkord her kan være harmoni, kontrast og sterke farger. Jeg er ikke i posisjon til noen debatt, men har lurt litt på dette. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2017 Jeg vet du er en fargeglad mann og fargerik på mange måter. Jeg lurer på hvordan du vurderer sammensetningen av fargene når du i tillegg til bilde bruker ramme og nisje. Stikkord her kan være harmoni, kontrast og sterke farger. Jeg er ikke i posisjon til noen debatt, men har lurt litt på dette. Mvh Gunnar Treets farger er naturlig, men har nok mistet fargene sine nå. Det står utenfor Kjølstad begravelsesbyrå mellom Storo og Disen i Oslo. Rammeverket er ikke annet enn at forandring fryder. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Flammende løvverk, og da passer jo strålingen utover i ramma utmerket, og hvor fargen passer bra som kontrast til selve bildet. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg