Moerk Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Endelig fotovær og til og med litt nysnø Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Et nydelig bilde , som jeg synes ble best i v1 . Det har vært så mye snakk om etterbehandling og forskjellige teknikker noen er for og andre er i mot . Men noen ganger hjelper fotoprogrammene til med å hente ut det som ligger i billedfilen som ikke alltid kommer frem rett fra kameraet . Her ble sollyset , skyggene , kontrastene og detaljene hjulpet frem av etterbehandlingen . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Her er jeg helt ening i alt Alec sier V1 er helt nydelig! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 ..og veldig kjekt at du la ved originalen så vi får se hva utgangspunktet var! Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Hiver meg på rosen, betagende! vh, -bj. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Hiver meg på her jeg også. Meget vellykket landskapsbilde der både lys og komp er svært bra. (V1 best). Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 3. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2017 Takk, alle sammen. Mvh.Oddvar Mørk Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Flott vinterbilde, vi også har fått se sola noen dager. V2 like best kanskje rammen passer best her. ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg