Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nextgentel


Anbefalte innlegg

Ville bare fortelle om min første erfaring med Nextgentel..

Har hatt en positiv holdning til nextgentel over lengre tid nå, grunnet gode

priser, samt at man får det man betaler for..

Var ute hos en kunde og satte opp trådløst nettverk til endel maskiner, og en linje fra nextgentel.. Etter først å ha ventet i over 8 uker (!) på en levering som skulle ta 4 uker (hvor de har skrudd datoen frem 3 dager hver 3 dag over 4uker..)

 

Jeg måtte værtfall ringe kundeservice, og etter 35 min i kø med min mobil, gikk den dessverre tom for strøm (er vant til bluecom & telenor kundeservice, og hadde absolutt IKKE regnet med 35min i kø) måtte jeg låne en ny mobil og ringe.. 45 min senere kan nextgentel kundebehandleren fortelle at de hadde glemt å melde fra om at denne linjen trengte montør for å kunne bli satt opp.. han jeg satte dette opp for hadde da fått beskjed om at han kunne gjøre dette selv.. Så de skulle prøve å få en bravida mann ditt så fort som mulig (og vi vet jo alle hvor raske de er)

 

Samtidig kom jeg på at jeg leste en artikkel om dette for flere dager siden, om at nextgentel var den absolutte værstingen når det kom til kundebehandling..

Så, ville bare melde fra at hvis du skulle være så uheldig å måtte trenge å ringe supporttelefonen, så får jeg for deres egen del håpe dere ikke har nextgentel!!

 

(Må bare melde fra at nextgentel sikkert er noe av det beste når det faktisk fungerer)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hør hør (eh.. tatt etter det britiske "hear hear"..-støtteerklæring)

 

dersom ngt skjerper supporten så vil de være de klart beste i sin klasse.. hvorfor kan de ikke forstå dette??

 

NGT er geniale når de virker, men stakkars han som skal ha kontakt med supporten.. -(dvs faktura-avdelingen svarte etter 2 ring.. mens teknisk trenger ofte en time...)

 

Tg

Lenke til kommentar

Samme erfaring her også, kjøpte meg leilighet i borettslaget jeg hadde leid i et årstid. Dumme meg tenkte at siden det er i samme borettslag så tar det ikke så lang tid å få flyttet linja...

Antatt dato så bra ut den, men når dagen kom så hadde de flyttet antatt dato et par dager fram i tid, og slik fortsatte det i over 2 uker. Så til min store fortvilelse sjekket jeg innom og så at det stod at forvindelsen min var ferdig flyttet! :angry:

Sendte dem en mail, venta et par dager, ingen ny status på kundesiden, så da var det telefonkø... i 40min! De innrømte feil og de skulle få en montør til å komme innen de 6ukene fra da jeg først meldte flytting.

Det gikk en uke til og så ringer det en kveld en montør og spør om jeg er klar over at han skal komme neste dag. Ble lykkelig over det, sjekket kundesidene, men der står det ikke noe om at montøren skal komme neste dag. Han kom heldigvis neste dag og flyttet linjen og alt funka :)

men veldig skuffendes informasjonsgivning fra Nextgentel sin side... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...