htyske Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 (endret) Har en iPhone 7 plus,128 gb. Har opplevd noen ganger at kamera "fryser" dvs går i svart da jeg åpner kameraappen. Dobbeltklikker jeg på hjemknappen og lukker appen så ordner det seg som regel,andre ganger har jeg måttet jeg restarte tlf. Flere som har opplevd dette? Er det et softwareproblem? Endret 2. februar 2017 av htyske Lenke til kommentar
Voosj Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 (endret) Prøv en fabrikkreset. Endret 2. februar 2017 av Enquad Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Factory resett er bortkastet da det kommer tilbake. https://forums.macrumors.com/threads/camera-on-iphone-7-plus-freezing-focus-issues.2003613/ Så langt er det ingen permanent løsning beskrevet noe sted. Lenke til kommentar
wirrumsen Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Har samme problemet på min. Utrolig irriterende. Hjalp ikke med factory reset. Leverte inn telefonen, fikk kranglet meg til ny. Samme greia der også. Skjer ca annenhver dag. Går jeg ut av kamera-appen og heller åpner en annen app som benytter kamera (for eksempel snapchat), fungerer de fint. Men går jeg tilbake til iphonens egen kamera-app, er fremdeles kameraet frosset. Så tydeligvis et eller annet i selve appen som ikke fungerer som det skal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå