CavemaNz Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Ser ut til at Z600 endelig har kommet til landet. Lagersaldo på komplett står iallefall til 20-49 telefoner! De har bare fått inn 1 av fargene dog. http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...=2&GrpID=1&s=pl Ser også at MPX har samme variant inne nå Endret 1. desember 2003 av CavemaNz Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) ComputerCity har også fått lagret fult.. dog kun med sorte og grå deksler. Personlig syntes jeg den ser skikkelig fælt ut når man ser den fra siden. Virker som om de har lagt to mobiler oppå hverandre. Det er en grunn til at SE aldri publiserte et bilde tatt fra siden i noen særlig bra vinkel.. Synd.. jeg hadde egentlig lyst på den helt til jeg så utseendet. EDIT: Typo Endret 2. desember 2003 av Nuffern Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 MPX har den ikke på lager.Sendte mail til de i går og spurte om lagerstatusen var korrekt, noe den ikke var.Denne skulle justeres sa de.De får den ikke før i januar. Jeg har bestillt fra komplett.no men mistenker de for og trikse med lagerstatusen.Slik at kundene ikke skal bestille fra mpx... Lenke til kommentar
Mobilfrik Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg har fått en i dag :o) Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg tror ikke komplett trikser med lagersaldo slik MPX gjør, de er litt mer seriøse sånt sett Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg tror ikke komplett trikser med lagersaldo slik MPX gjør, de er litt mer seriøse sånt sett Ok håper det er riktig...Men var bare et par kamerater som hadde litt varierte erfaringer med komplett. Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Sjekka konto siden nå på komplett.Mobilen ble levert på posten i Stokke i dag så da får jeg den snart tenker jeg.Men jeg får den ikke før jul da... Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 syns mobiler generelt sett er dyrt hos MPX, mamoz ser ut til å være den billigste! (smart club har veldig billige telefoner) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå