TheIlluminated Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Selv om det brikkesettet er bedre enn Nforce 2 tviler jeg sterkt på at noen kommet til å bytte/kjøpe et betydelig antall hovedkort basert på KT880 (husket jeg rett betegnelse? ) Athlon 64/Prescott osv er det de fleste vil spare pengene til tenker jeg isteden for å bytte til "midlertidlige løsninger". Lenke til kommentar
int20h Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hovedkort fra Soltek på nytt VIA-brikkesett Soltek kommer straks til å introdusere et hovedkort som er basert på VIAs siste brikkesett for Socket A, KT880. Vil kortet bli et bedre alternativ enn konkurrerende løsninger med nForce2-brikkesett? Les artikkelen her Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 En ting er sikkert, jeg skal aldri ha en maskin mer med via chipset. Har aldri vert borti mer tull med de 2 hovedkortene jeg har hatt via chipsett. Har på jobben en del byggesett PC-er basert på via og mange er meget ustabile og andre går rett og slett i stykker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå