1EDA70 Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Jeg har begynt å legge merke til at det har kommet noen rare dyr inn i huset mitt! Først la jeg merke til en av dem på taket, men rett ved siden av dem var det sånn 3 andre. Jeg begynte å sjekke rundt i huset for flere av dem, og til min overraskelse så fant jeg bare flere og flere av dem. Det var til sammen rundt 7-8 stykker på stue og kjøkken-taket til sammen, men fant dem ikke i noe annet rom. Jeg begynte å lete med en gang på internett etter hva slags dyr det kan være, og det nærmeste jeg kom var til dette dyret - > http://www.pestworld.org/pest-guide/other-pests/kissing-bugs/ Her er ett bildet: Lenke til kommentar
DennisKatrine Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Heisan! Fikk du svar vad det her var for noe? Har funnet flere såna i våres hus. Vad gjorde du for att bli kvitt dem? Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 4. januar 2020 Del Skrevet 4. januar 2020 Fy flate, hadde jeg sett sånt, hadde jeg tent på stedet, tatt forsikringspenga og bygd nytt, TETT lite sted. I alle tider har bygg blitt bygd alt for løst og utett. Det har jeg aldri skjønt. Håper det her med sånne blodsugende insekter blir innprentet i lovverket temmelig fort. Krav til tetthet osv. Og lurer på hvorfor det aldri har vært det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå