Gå til innhold

Tror telefonen min er hacket?

Anbefalte innlegg

Hei!

Fikk en ny telefon for noen måneder siden. Og det har skjedd merkelige ting med telefonen min. Kanskje er jeg er i overkant paranoid, men jeg er redd for at telefonen min er hacket og kanskje av noen jeg kjenner eller vet hvem er.

Det som har skjedd til nå: Telefonen min lyser opp når uten at jeg har berørt den, i tillegg til dette så har det blitt lagt ut noe på facecook som jeg ikke kan huske å ha lagt ut. Google posisjonen er ofte feil, den viser at jeg er steder som er langt unna der jeg bor. Her om dagen hadde jeg på alarm på telefonen min, som lager lyd. Da kom det opp på skjermen: cast lagt til recorder. Jeg tenkte på chromecast, men har ikke lastet ned noe sånt..Jeg trodde også den forrige telefonen min var hacket, og det som skjedde på den var at en jeg hadde blokkert på Skype, plutselig skrev til meg. Er dette fysisk mulig uten at det er noe snusk i bildet?

Beklager litt rotete innlegg. Setter stor pris på svar?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Jeg foreslår at du foretar en såkalt "balansering". Hvis det er noen i telefonen som ikke er kommet ordentlig over til "den andre siden", vil balanseringen hjelpe dem over, og da gir det seg.

Men for å være alvorlig: du må være tydelig på telefontype, og du må regne med at forumbrukerne vil stille en del spørsmål. Jeg har f.eks. bredbånd fra Get, og blir ofte regnet for å være i Danmark. Dette skyldes at de har overtatt noen danske ip-adresser. Det meste har nok en teknisk forklaring.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Start med å installere Android på nytt, på Samsung gjøres vel det via Kies? Sett opp telefonen på nytt manuelt, ikke fra backup. Da skal du være rimelig sikker på at alt er normalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...