Rkskaar Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Enda en utsettelse Tor! Det var trist. I mellomtiden kan du få en oppgave og bryne deg på: Hvordan kan man oppgradere X1 til SP4800? Man får lastet ned programmvaren, men man må ha serienummeret til 4800 for å pakke den ut. Noen som har løsningen på det? Kom akkurat inn fra en spillekveld med gjengen, jeg og min X1. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Det viste jeg ikke. Da blir detvel snakk om at du må "låne" serienummer av noen som har SP4800. Regner med du bare trenger koden for å pakke opp filen. Sjekk på avforum.no Tror noen av folka der har gjort dette, eventuelt du kan låne serienummer av dem eller få dem til å maile deg filen ferdig oppakket. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 ...åh herre, har dere ikke fått prosjektoren ennå? Dakar dere...eller var det bare èn? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Nei, jeg tror vi er flere. Blir jo en artig webshoperfaring på digitalimpuls. 2 måneders leveringstid. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Jøss! Status på siden til DigitalImpuls er: Levert 17.01.04 Kan jo hende de har sendt en også da. Og siden lagerstatusen deres er 1-5 så regner jeg med at alle som bestillte sent på JuleKalendertilbudet nå får sin leveranse. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 lykke til folks, håper alt ordner seg Lenke til kommentar
Rkskaar Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Grattis! Det bør ligge med en rose i pakken til deres mest tålmodige kunde. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Nåja ! Kom ikke hentelapp i posten i dag, enda det står levert 17.01.04 Ringte DI for å spørre etter sporingsnummer. Fikk vite at de ikke er sendt enda, men er pakket og skal sendes ut i ettermiddag. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Hehe, for guds skyld håper jeg at de GIDDER det da... Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Ja det skal være sikkert og visst. Sitter på jobb nå, slutter klokken 13:15 i dag. Tatt utskrift fra pakkespor i lommen. Pakken ligger klar, skal møte min bror etter jobb.Han tar meg med til en grossist hvor jeg skal hente ut HD15 og rca plugger, cat 7 kabel og jeg skal på Biltema å kjøpe loddehjelperen. Så mekker jeg meg en komponent til vga kabel for ca 100,- på 5 meter. Lerret har vært montert i 2 uker nå, så der er det bare å trekke ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå