Gå til innhold

Vi ryker rett ned i kjelleren ..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er sjelden jeg ser noe så søkt... Ganske fantastisk. Det jeg likte best, tror jeg var når han i tillegg til alt annet beskyldte Macere for å være kommunister. Da lo jeg godt.

*Går tilbake til sin skumle sekt og fortsetter å lure vranglære inn i hodene på uskyldige små barn*

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Mac folk kan ikke være kommunister siden Mac er lukket og properitært :roll:

Uenig.

Mac er så åpne som de kan være for å gjøre kommersiell suksess. Det er et selskap jeg beundrer. De har utviklet fantastiske produkter gjennom alle år, og vært tidlig ute. De har gitt oss Mac OS X, et fantastisk operativsystem basert på verdens beste plattform (BSD UNIX), med åpen kjerne. Det gir hvem som helst mulighet til å vite hva som foregår under huden på operativsystemet.

For at de skal kunne utvikle et, i main-stream-bruk, brukbart produkt, må de lukke deler av det, for å åppnå kommersiell suksess. De har tillagt UNIX-verdenen (Linux inkludert) nye muligheter. De har åpnet fremtidens verden. De lever i år 2003. Microsoft har enda ikke vokst seg ut av 80-tallet.

Apple er moderne, de tenker, i motsetning til Microsoft, fremover. Lenge leve Apple! :thumbs:

Angående artikkelen. Jeg ble mer skremt av den, igrunn. Dette er propaganda i Goebbels-stil.

Endret av FreeBSD
Lenke til kommentar
Mac er så åpne som de kan være for å gjøre kommersiell suksess. Det er et selskap jeg beundrer. De har utviklet fantastiske produkter gjennom alle år, og vært tidlig ute. De har gitt oss Mac OS X, et fantastisk operativsystem basert på verdens beste plattform (BSD UNIX), med åpen kjerne. Det gir hvem som helst mulighet til å vite hva som foregår under huden på operativsystemet.

I tillegg er mange av de tingene Apple forbedrer i Darwin-kjernen kommunisert tilbake til FreeBSD folka. Dette synes jeg er et svært positivt trekk ved Apple, de er tross alt ikke nødt til å gjøre det iflg BSD-lisensen.

Lenke til kommentar

I tillegg er mange av de tingene Apple forbedrer i Darwin-kjernen kommunisert tilbake til FreeBSD folka. Dette synes jeg er et svært positivt trekk ved Apple, de er tross alt ikke nødt til å gjøre det iflg BSD-lisensen.

Netttopp! BSD-lisensen er langt friere enn GPL. Det er flott at Apple gjør dette, det er et flott selskap!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...