iDude Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Litt kreativ nettsurfing førte meg til denne addressen: http://objective.jesussave.us/propaganda.html bla litt nedover... Repent, mac users, the time is nigh! Lenke til kommentar
slettet Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 hihi. så gøy! me blir beskyldt for darwinisme, kommunisme og nazisme, tankekontroll darwin må være ein ond ond mann. They're not doing a very good job keeping their ties to the forces of darkness a secret, are they? <-- ge-ni-al! Lenke til kommentar
iMAniaC Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Det er sjelden jeg ser noe så søkt... Ganske fantastisk. Det jeg likte best, tror jeg var når han i tillegg til alt annet beskyldte Macere for å være kommunister. Da lo jeg godt. *Går tilbake til sin skumle sekt og fortsetter å lure vranglære inn i hodene på uskyldige små barn* Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Mac folk kan ikke være kommunister siden Mac er lukket og properitært Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Mac folk kan ikke være kommunister siden Mac er lukket og properitært Uenig. Mac er så åpne som de kan være for å gjøre kommersiell suksess. Det er et selskap jeg beundrer. De har utviklet fantastiske produkter gjennom alle år, og vært tidlig ute. De har gitt oss Mac OS X, et fantastisk operativsystem basert på verdens beste plattform (BSD UNIX), med åpen kjerne. Det gir hvem som helst mulighet til å vite hva som foregår under huden på operativsystemet. For at de skal kunne utvikle et, i main-stream-bruk, brukbart produkt, må de lukke deler av det, for å åppnå kommersiell suksess. De har tillagt UNIX-verdenen (Linux inkludert) nye muligheter. De har åpnet fremtidens verden. De lever i år 2003. Microsoft har enda ikke vokst seg ut av 80-tallet. Apple er moderne, de tenker, i motsetning til Microsoft, fremover. Lenge leve Apple! Angående artikkelen. Jeg ble mer skremt av den, igrunn. Dette er propaganda i Goebbels-stil. Endret 19. desember 2003 av FreeBSD Lenke til kommentar
iDude Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Mac er så åpne som de kan være for å gjøre kommersiell suksess. Det er et selskap jeg beundrer. De har utviklet fantastiske produkter gjennom alle år, og vært tidlig ute. De har gitt oss Mac OS X, et fantastisk operativsystem basert på verdens beste plattform (BSD UNIX), med åpen kjerne. Det gir hvem som helst mulighet til å vite hva som foregår under huden på operativsystemet. I tillegg er mange av de tingene Apple forbedrer i Darwin-kjernen kommunisert tilbake til FreeBSD folka. Dette synes jeg er et svært positivt trekk ved Apple, de er tross alt ikke nødt til å gjøre det iflg BSD-lisensen. Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Mac er så åpne som de kan være for å gjøre kommersiell suksess. Det er et selskap jeg beundrer. De har utviklet fantastiske produkter gjennom alle år, og vært tidlig ute. De har gitt oss Mac OS X, et fantastisk operativsystem basert på verdens beste plattform (BSD UNIX), med åpen kjerne. Det gir hvem som helst mulighet til å vite hva som foregår under huden på operativsystemet. I tillegg er mange av de tingene Apple forbedrer i Darwin-kjernen kommunisert tilbake til FreeBSD folka. Dette synes jeg er et svært positivt trekk ved Apple, de er tross alt ikke nødt til å gjøre det iflg BSD-lisensen. Netttopp! BSD-lisensen er langt friere enn GPL. Det er flott at Apple gjør dette, det er et flott selskap! Lenke til kommentar
perbl Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Nå har jeg lest denne pastoren på en annen side også, og jeg tror nok dette er mer godt formulerte spøker Lenke til kommentar
RegencMann Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Denken Sie Jesus werden gezeigt richtig im South Park oder in ihm einfach ein mocery? http://www.ljgraphics.com Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Er ikke det litt rart at vi klarer å være nazist og kommunist samtidig? Det er liksom to helt forskjellige ting. Det neste er vel at vi har sammarbeidet med Bil Laden og kompisene hans. Det er vel ikke lenge til Bush holder en tale der han vil ha Stev Jobs dead or alive Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå