tsetsefluen Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Hei! Den siste tiden opplever jeg noe tull med Spotify. Etter at musikken på den siste låta på plata blir ferdig så starter automatisk avspilling av sang nummer en og alle sangene står klare til å spilles av. Hva gjør jeg galt? Har sjekket innstillingene i appen og jeg finner ikke ut hvor jeg skal gjøre hva. Irriterende når det er ei plate jeg ikke har lyttet på og derfor ikke vet når albumet skal være ferdig. Tips? Lenke til kommentar
Bad Dog Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Reinstall kanskje. Så lenge du har en bruker så blir jo all musikken din lagret over når du logger inn på nytt. Så er jo spotify på browser også, så det er jo en mulighet. 1 Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 2. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2017 Takk. Hjalp å gå inni Spotify og tømme cashe\leserdata. Lenke til kommentar
Bad Dog Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Takk. Hjalp å gå inni Spotify og tømme cashe\leserdata. Flotters, takk for svar tilbake, nå lærte jeg også noe nytt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå