John Kr Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Hei Ja da er vi på'n igjen. Dette lærer jeg aldri. Har nettopp formater en av mine PC'er igjen, etter formateringen leser ikke PC'en Java skript. Jeg ønsker ikke å laste ned fullversjonen av Java, men en liten pakke som innstalleres i windows. Husker ikke navnet. Er det noen som har noen gode råd å gi en stakkar ifm java skript. Jeg er klar over hvor jeg finne downloads, men jeg finner 100 alternativer. Tar imot alle forslag med takk. Endret 1. desember 2003 av John Kr Lenke til kommentar
mokkmokk Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hva snakker du om ? Javascript er ikke det samme som Java. Javascript leses av alle moderne nettlesere som IE, Opera, Mozilla.. Java runtime kan du laste fra ww.sun.com. Du kan vel også få noe java ting fra win xp med sp1 eller noe. Hva skal dette "java skript" brukes til ? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Det du leter etter er vel Java Virtual Machine. Microsofts svar på den vanlige Java-tingen fra Sun. Du finner det nok på www.microsoft.com Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Ja her er det ukyndighet som rår. Etter formateringen i går så kunne ikke min PC vise java spill samt tekst TV på TV2. Jeg trur det dreier seg om Java Virtual Machine. Litt usikker på hvor jeg henter dette. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hmm, finner det ikke eg heller.. Du får prøve på google eller no. Tror eg har sett 3.partsider som hoster den også Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg trur jeg fant det, skal prøve dette i morgen. http://hp.vector.co.jp/authors/VA012735/vm_en.html Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Nå har jeg testet dette og det ble bra. Takk for hjelpen fra dere alle. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Tror jeg tar vare på den adressen. Formaterer sikkert denne uken, så kanskje jeg får bruk for den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå