Gå til innhold

Din ønskeliste

StoreLars

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

250GB. harddisk

nytt skjermkort

ny prosessor

bedre kjøling

større skjerm

trådløst headset

ny mobil

eventuelt penger til overstående.

Årets julegave fra staten til folket hadde vert at de hadde begynt med å legge fiber til et overdimensjonert backbone nett så folket kan få raskere bredbånd!

Lenke til kommentar

Mobiltelefon. Per definisjon har jeg ikke telefon atm, det funker overhode ikke å ringe med den..

Kamerastativ. Som den hobbyfotografen jeg er.. stativ er ALLTID kjekt å ha.

Penger. Jeg er student. Jeg fåkke studielån. (Min feil det, vel og merke..) ..Og jeg er, for the time being, arbeidsledig.

Dett var dett.

Lenke til kommentar

Jeg ønsker meg ikke noe nytt egentlig :shrug:

Ønsker meg tilbake kameraene mine!

Hadde 2 nikon s2 kameraer med en 50 1.4 og 28 3.5 med en leitz brightline.. Dette er(var) en magisk kombinasjon for meg. Mange bilder har blitt tatt de siste 10 årene med disse kameraene, man trenger virkelig ikke mer. Den enkleste måten er iblant den beste, disse gamle nikon'ene har sett alt jeg har sett. Noen av verdens beste fotografier ble tatt med et kamera med standard 50mm linse. Jeg har eid sp kameraer og noen av de skjeldnere linsene, men fremdeles, s2 har alltid vært mitt favorittkamera. Disse kameraene vil noen kanskje si er gamle og dårlige i forhold til de nye. Feil :) Samling interesserer meg ikke på dette punktet, det gjør fotografering. Det overrasker meg fremdeles at 45 år gamle kameraer fremdeles produserer nydelige bilder. Det er hva de var ment for.

Alt kamerautstyret mitt ble stjålet for et par måndter siden. Har prøvd noen nye kameraer, men de funker ikke for meg. Jeg vil framfor alt ha kameraene mine tilbake! :cry: Vet ikke om noe annet sted jeg kan få tak i samme heller.. :(

Lenke til kommentar

hmm

Ønsker meg bil (lite sannsynlig, iom at jeg bare er 16)

Ønsker meg 125cc sykkel (også lite sannsynlig iom. at jeg mangler lappen)

Ønsker meg hjemmekino (lite sannsynlig, for hvis man skal ha noe bra må man opp i en pris mine foreldre definitivt ikke liker)

Ønsker meg en 32" widescreen 100 hz flat. (lite sannsynlig iom. at man må opp i rundt 10 laken for å få noe bra(

Ønsker meg et badebasseng på 30kvm (hvorfor funker ikke dette? :p)

Ønsker meg et års supplement av sprit (16 år, julegave? :p)

Ønsker meg nye venner (noen av de jeg har er helt bedritne, dessuten vanskelig å få dem under treet)

Ønsker meg Penger (kanskje det eneste jeg kan få)

Ønsker meg til slutt en ny hobby. Dette begynner å bli kjedelig i lengden

Jeg har egentlig alt jeg trenger. Og de tingene jeg ikke trenger er ofte litt for dyre, eller totalt umoralsk å gi sin sønn til jul. Det værste er vel å ikke ønske seg noe i det hele tatt. Den ene tiden av året man virkelig kan snylte til seg ting (det er jo tross alt jul)

btw: kom med tips til meg, pm meg o.s.v. Jeg sliter med å fikse ønskeliste :(

--alexio

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...