Entity extraction Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 (endret) Spilt gjennom alle missions som er tilgjengelig. En del merkelige bugs ja, men ellers liker jeg konseptet om leiemorderbasert GTA. Åpen verden har sine fordeler og ulemper. Heldigvis er det mange helikoptre tilgjengelig. Grafikkmessig var det helt glimrende for meg. (1080 på 3440x 1440) Er noe styr med NAT for veldig mange. Men det er ikke bare dette spillet. Veldig mange som har issues med UBI spill og NAT settings Etter 4-5 timer spilling bestemte jeg meg for å kjøpe spillet. Jeg og min "gjeng" koste oss. Endret 4. februar 2017 av primatet 1 Lenke til kommentar
Smack332 Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Jeg har 3 nøkler til overs. Legg meg til i Uplay: Smack_332 1 Lenke til kommentar
Soles Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 (endret) Jeg har 3 nøkler til overs. Legg meg til i Uplay: Smack_332 adda deg. min er DR3XCIYA Endret 4. februar 2017 av Soles Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Jeg har 3 nøkler til overs. Legg meg til i Uplay: Smack_332 Jeg la deg også til, andypandy87! Håper du fortsatt har en igjen Lenke til kommentar
Smack332 Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 (endret) adda deg. min er DR3XCIYA Jeg la deg også til, andypandy87! Håper du fortsatt har en igjen Done! Still one left (men nå er det på tide å køye, så den blir gitt ut i morgen). Endret 4. februar 2017 av Smack332 Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 (endret) Tusen takk! adda deg. min er DR3XCIYA Tusen takk! Endret 4. februar 2017 av andypandy Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Skal prøve litt mer på søndag, men etter hva jeg har prøvd nå så tror jeg at ikke skaffer meg spillet. Føler jeg liksom er mer gira på å spille et par spill i backloggen min som South Park: The Stick of Truth, Alien: Isolation, Forza Horizon 3 eller mer av spill jeg har starta på. Men får se om jeg lar meg overtales av mer. Har allerede forhåndsbestilt spillet, men kansellerer den til uka nå tror jeg. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Er det mulig å spille dette alene eller er det et rent sammarbeidsspill? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Det er begge deler. Se det som at du kan spille en stor enspiller-del med venner, men også alene med computere som lagkameratene dine. 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Ok. Får se om jeg plukker det opp senere, jeg har som deg mye annet jeg vil spille først. Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 4. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2017 Hadde dem fått bedre kontroll på ai / helicopter og fly så hadde spillet vært perfekt for min del. Mangler for eks sikte på helikopterne man kan skyte med. Håper det blir fiksa før 7 mars. Lenke til kommentar
Dimnar Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Fikk spilt noen timer igår på ps4, kult spill. Spilte med 3 briter, sp er ikke aktuelt i dette spillet. Litt bugs og kjøre fysikken er jo tatt rett fra watchdogs 1, noe som ikke akkurat er et pluss. Me. Alt i alt så var det ganske gøy. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Har ikke spilt det men med dårlig AI hvordan kan det her være noe morro? Med tanke på at det er avhengig av co-op mot AI. Frykter det blir altfor arkade. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Noen som har en key til beta på PC ? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Har spilt litt beta, men synes det bare er et standard middelmådig Ubisoft spill (de følger jo alle samme oppskriften) bare at denne gangen er det coop. Blir ikke noe kjøp. Lenke til kommentar
uggy Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Spilt gjennom alle missions som er tilgjengelig. En del merkelige bugs ja, men ellers liker jeg konseptet om leiemorderbasert GTA. Åpen verden har sine fordeler og ulemper. Heldigvis er det mange helikoptre tilgjengelig. Grafikkmessig var det helt glimrende for meg. (1080 på 3440x 1440) Er noe styr med NAT for veldig mange. Men det er ikke bare dette spillet. Veldig mange som har issues med UBI spill og NAT settings Etter 4-5 timer spilling bestemte jeg meg for å kjøpe spillet. Jeg og min "gjeng" koste oss. Spent på hvilke innstillinger du kjørte å hvilken FPS du fikk siden det var helt glimrende for deg ? :-) Lenke til kommentar
Kaim Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Er det flere enn meg som synes fonten på det meste av tekst i spillet var særdeles liten? At mange spill i dag har frustrerende liten font er jo en kjent greie, men dette er første gangen jeg har faktisk måttet reise meg opp av sofaen og gått helt opp mot tven for å se hva som står. Neida, jeg har ikke dårlige øyne. Men for å lese om mission; svart tekst på mørkegrå bakgrunn, toppet med særdeles liten font? Jeg håper de gjør den delen noget større til release. Nå spiller jeg på konsoll, og tv og sofa har litt avstand, men ikke på langt nær såpass at jeg har slitt med andre spill, sett bort ifra Dishonored 2, som også har fått klager på samme greia. Flere enn meg som tenkte over dette med liten font? Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 (endret) Spilt gjennom alle missions som er tilgjengelig. En del merkelige bugs ja, men ellers liker jeg konseptet om leiemorderbasert GTA. Åpen verden har sine fordeler og ulemper. Heldigvis er det mange helikoptre tilgjengelig. Grafikkmessig var det helt glimrende for meg. (1080 på 3440x 1440) Er noe styr med NAT for veldig mange. Men det er ikke bare dette spillet. Veldig mange som har issues med UBI spill og NAT settings Etter 4-5 timer spilling bestemte jeg meg for å kjøpe spillet. Jeg og min "gjeng" koste oss. Spent på hvilke innstillinger du kjørte å hvilken FPS du fikk siden det var helt glimrende for deg ? :-) Godtok bare de innstillingene spillet foreslo. Mindre opptatt av innstillinger og FPS, mer opptatt av at det bare fungerer. Men ok, sjekket i spillet. Alt er på "very High" Endret 5. februar 2017 av primatet Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Fullført kartet. I starten syntes jeg spillet var kjipt, men etter litt tid hvor jeg ble kjent med kontrollene, har jeg likt spillet. Dog skal det nevnes svakhetene som helikopter, AI, og kjøretøy. Etter å ha brukt en del timer på Far Cry Primal i det siste, virker de veldig like. Får ikke den følelsen som de gamle spillene ga. Og merker i større grad at spillestilen min har blitt og makse sync shot, tagge fleste mulig, og bare meie ned alt som er av tags ved hjelp av "stealth". Noe som faktisk er veldig tilfredsstillende når du skyter med scope, er at det tar litt tid før kulen treffer ofret og du venter spent på at kulen skal treffe. Usikker på om det har noe med open world, men merker jeg "mister" sammenhengen, og det blir bare et arcade spill. Gjør det samme hele tiden, og med helikoptere over alt, blir det liksom at du bare reiser til og fra ting å drepe. Ingen "glede" i å utforske, osv. Flere som har erfaringer/meninger å dele? Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 5. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2017 Fullført kartet. I starten syntes jeg spillet var kjipt, men etter litt tid hvor jeg ble kjent med kontrollene, har jeg likt spillet. Dog skal det nevnes svakhetene som helikopter, AI, og kjøretøy. Etter å ha brukt en del timer på Far Cry Primal i det siste, virker de veldig like. Får ikke den følelsen som de gamle spillene ga. Og merker i større grad at spillestilen min har blitt og makse sync shot, tagge fleste mulig, og bare meie ned alt som er av tags ved hjelp av "stealth". Noe som faktisk er veldig tilfredsstillende når du skyter med scope, er at det tar litt tid før kulen treffer ofret og du venter spent på at kulen skal treffe. Usikker på om det har noe med open world, men merker jeg "mister" sammenhengen, og det blir bare et arcade spill. Gjør det samme hele tiden, og med helikoptere over alt, blir det liksom at du bare reiser til og fra ting å drepe. Ingen "glede" i å utforske, osv. Flere som har erfaringer/meninger å dele Blir helt sikkert et kjøp for min del. Men ai,en kunne vært noe bedre. Samt styringa på biler, heli og fly. Savner også noe og sikte med på heli,s der det er mulighet for og skyte. Verden er pen men som du sier gjøre det samme hele tiden. Blir fort kjedelig. Jeg har begynt og gi faen i helikopterne og går heller rundt om kring. Eller så synes jeg lydene er bra. Har vel og merke skrudd av musikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå