Walkyrje Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Noen som vet når denne vil bli åpen den 03.02 ? Har lasta ned hele greia til ps4. 24 gb så er egentlig ready to go. Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 2. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2017 Den starter 12:00 Takker Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 3. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2017 Blir nok et kjøp av ghost wildlands ja. Er storfornøyd så langt. Lenke til kommentar
Nabdotmp3 Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Noen som har en anelse om hvor man kan skaffe seg nøkkel til betaen? Så itavisen la ut 60 stk tidligere, men de forsvant meget kjapt.. muligens pga at de la alle 60 nøklene ut i klar tekst. Lenke til kommentar
DigImp Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 (endret) Jeg har 3 invites til PC beta. Legg meg til i uplay (Raggz67) så ordner jeg det når jeg kommer hjem fra jobb. Jeg har også 3 nøkler til Sniper 3 Ghost warrior closed beta for steam som også er i helgen. (Raggz) Endret 3. februar 2017 av DigImp Lenke til kommentar
Nabdotmp3 Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Jeg har 3 invites til PC beta. Legg meg til i uplay (Raggz67) så ordner jeg det når jeg kommer hjem fra jobb. Jeg har også 3 nøkler til Sniper 3 Ghost warrior closed beta for steam som også er i helgen. (Raggz) Har lagt deg til Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 3. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2017 Jeg har 3 invites til PC beta. Legg meg til i uplay (Raggz67) så ordner jeg det når jeg kommer hjem fra jobb. Jeg har også 3 nøkler til Sniper 3 Ghost warrior closed beta for steam som også er i helgen. (Raggz) Hvor stor er sniper 3 ghost warrior beta,en ?. Lenke til kommentar
DigImp Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Jeg har 3 invites til PC beta. Legg meg til i uplay (Raggz67) så ordner jeg det når jeg kommer hjem fra jobb. Jeg har også 3 nøkler til Sniper 3 Ghost warrior closed beta for steam som også er i helgen. (Raggz) Hvor stor er sniper 3 ghost warrior beta,en ?. Ca. 26GB Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 3. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2017 (endret) Jeg har 3 invites til PC beta. Legg meg til i uplay (Raggz67) så ordner jeg det når jeg kommer hjem fra jobb. Jeg har også 3 nøkler til Sniper 3 Ghost warrior closed beta for steam som også er i helgen. (Raggz) Hvor stor er sniper 3 ghost warrior beta,en ?. Ca. 26GB Ahh takk. Får neppe tid til og teste den ut. Driver med Ghost recon wildland. Så er det jobb og unger + kona. Sukk gleder meg til jeg blir pensjonist Endret 3. februar 2017 av Walkyrje Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Hvor lenge varer ghost betaen da? Og er det noen som har en invite? Meldte min interesse, men har ikkje hørt noe Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Noen som har en ekstra key? Tar med GLEDE i mot den! elx123 på Uplay. Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 3. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2017 Hvor lenge varer ghost betaen da? Og er det noen som har en invite? Meldte min interesse, men har ikkje hørt noe Varer til den 6 februar. Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Åå, var ikkje lengre nei. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Jeg har ikke rørt noen grafikkinnstillinger. Alt ser ut til å ha blitt satt til "Very High" eller de andre maks-innstillingene som standard/automatisk analysert basert på hardwaren min. Men det var ikke så skrekkelig å skryte av. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 (endret) Etter å ha spilt noen timer vil jeg si at de har et lite stykke igjen, det er litt småkjipt med lagging på en I5-6600k/gtx 1080 maskin i 1080p... Jeg har prøvd med andre oppløsninger også, og det er ikke noe bedre der... AI'en var som forventet totalt ubrukelig, jeg blir beskutt, de står i en fin flanke posisjon og gjør absolutt nada før jeg beordrer dem om å skyte på fienden. Og når de først skyter på fienden så mistenker jeg at Ubi har designet AI'en etter Star Wars sine storm troopers, til å være kremen av kremen så burde de ta seg en god uke på nærmeste skytebane. Nå får vi riktig nok bare prøve ut et område av kartet, men om de andre områdene er av tilsvarende størrelse så er det imponerende. I våpen og kjøretøy avdelingen så har Ubi gjort en strålende jobb med utvalget, men kjøretøy kontrollen kunne absolutt blitt bedre på pc, helikopter kontrollene er helt ubrukelig dessverre. Dog dette lukter mer Far Cry enn Ghost Recon av det jeg har testet i dag. Endret 3. februar 2017 av Slettet+130498 Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 laggete dessverre... virker veldig dårlig optimalisert Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 laggete dessverre... virker veldig dårlig optimalisert Funker knall på PS4 Pro heldigvis. Var tre kompiser i coop i kveld og storkoste oss. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 (endret) Noen som har en kode til overs? Edit: andypandy87 på Uplay! Endret 3. februar 2017 av andypandy Lenke til kommentar
Xphylion Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Håper også noen har en kode til overs for PC Xphylion på Uplay. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå