Emil C. Fredhammer Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Gibson Les Paul Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Jeg ser du er en mann som spiller på mange strenger og at denne bør behandles deretter. God sammenligning og flott foto. Jeg er så opptatt av å markedsføre byen min og her kan jeg nevne Frode Alnæs og Odin Landbakk som vant Norske Talenter for et par år siden. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 2. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2017 Jeg var med i 1978 sammen med nå bassisten i Top Coat å danne popguppa Black Circle. Popgruppa ble senere Zenith ,Cruise og i dag det Norges kjente party bandet Top Coat. Top Coat har kompet artister som Jørn Hoel,Steinar Albrigsten,Wenche Myhre,Smokie,Mannfred Man og Kurt Nilsen. Men jeg er ikke så på Top Coat sitt nivå på el-gitar. Jeg befinner meg enda i Black Circle. I 2008 hadde Black Circle 30 års jubileum på Tour de Andørja med helsides oppslag i Harstad Tidene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg