Ni kon Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Har et KJEMPE PROBLEM, som jeg først ble klar over nå. For en to -tre år siden hadde jeg mange kontakter på min msn, og de har stort sett hvert offline det siste året. Kom i kontakt med en nå og han lurer på hvor jeg har vært. Vi er begge offline til hverandre og må snakke i konferanse med en mellommann. Vi har ikke blocka hverandre, og prøver å legge hverandre inn på nytt. Alle forsøk er til ingen nytte. Skjønner ingenting her. Noen som vet hva som er feil? begge bruker msn 6.0 Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Prøvd å slette begge fra listene og så legge til hverandre på nytt? evt kunne du kanskje oppretta en ny msn konto. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Ligger disse brukerne på "allow list"-en din? Lenke til kommentar
eckmann Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Har dessverre ikke noen løsning på problemet ditt, men jeg har omtrent det samme problemet. Jeg er online hos meg, men hos andre er jeg offline. Jeg kan se et par av kontaktene mine, og iblant kan jeg snakke med dem selv om det står at jeg er frakoblet. Noen som har noe fornuftig løsning på dette? Jeg har ingen på blokkert-listen. Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) Prøv å add'e hverandre på nytt. Jeg hadde samme problem i noen uker, men det gikk over av seg selv... Uansett, lykke til på søken etter svar... Endret 30. desember 2003 av daysleper Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 takker for de som svarer litt vettugt her. Jeg har prøvd å legge inn kontaktene på nytt men til ingen nytte. Faktisk greide jeg å miste denne kontakten når jeg gjorde dette (prøvde bare med en). Har fått tilbakemeldinger fra de andre som har dette problemet i utlandet og de misstenker at vår periode med bruk av trillian gjorde en rekke uting med kontaktene. Eckman- har du brukt noen annen messenger enn msn? Da en som er kompatibel med denne? For hvis du har brukt en annen messenger er sjansen stor for at problemet ligger her. Venter på svar fra deg eller likesinnet, hvis det er slik skal jeg innstalere trillian på nytt for å se om jeg får kontakt da. Lenke til kommentar
olavr Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Har samme problem selv, men har ikke prøvd så mye å finne ut av det. Deilig å få det litt rolig også. Men det skjedde i forbindelse med skifte fra Windows 98 til XP. Mistenker at det kan ha noe med oppsett i MSN å gjøre. Skal gi beskjed hvis jeg finner ut av det. Lenke til kommentar
Xticy Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) jeg hadde samme prob,det forsvant da jeg lasta ned 6.0 på nytt.. Endret 30. desember 2003 av daysleper Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg hadde også samme problem, men jeg lasta ned den engelske versjonen av msn, og da ble alt i orden igjen, hos en kompis var det motsatt, han måtte laste ned den norske for at det skulle fungere. kanskje det er noe lignende skit hos dere? Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Skjer samme hos meg med ett par folk, forstår ikke det. Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 samme har skejdd emd 1 kontakt hos meg... si i fra hvis du finner feilen Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Vet min maskin ikke er fucked up, dette skjer også på de andres maskin. Du har nok for dårlig skjermkort dahle. Ellers: Ett merkelig problem som jeg ikke har funnet ut av, sikker på de ikke har blokka deg da? MSN Block Checker Lenke til kommentar
Ganjalf Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Hva med å prøve 6.1? Hadde en del problemer med 6.0 selv. Lenke til kommentar
falut Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Prøv å reparer/instaler det på nytt. Hadde ett problem en gang med at Msn låste seg når jeg skulle prate med en spessiel person. Så jeg instalerte det på nytt og da funka det... Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Windows XP har en Firewall -- kanskje det er dét som er prob.? Prøv å slå av eventuelle andre firewalls (norton-stuff f.eks.) som du/dere event. måtte ha kjørende. Ryddet opp i denne tråden; masse off-topic og "posting bare for å poste" -- advarsel/utestengning blir aktuellt neste gang! Er gjordt på 0-komma-nix for min del .. og jeg kommer ikke til å ha dårlig samvittighet. Rart at du ikke gjør noe med bumpingen av trådstarter da, burde gjerne slettet den også. Trodde ikke det var noe populært å bumpe tråder her på forumet, og vet at dere har reagert på dette tideligere. Så over til problemet i tråden: Tror det kan ha noe å gjøre med hvilket språk du har på windows vs språk på msn. Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Vet min maskin ikke er fucked up, dette skjer også på de andres maskin. Du har nok for dårlig skjermkort dahle. Ellers: Ett merkelig problem som jeg ikke har funnet ut av, sikker på de ikke har blokka deg da? MSN Block Checker skjermkort? det er jo helt klart nettverkskortet som er for dårlig.. prøv å overklokk det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3c8g7z Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 dette skal ikke skyldes FIREWALL, jeg bruker firewall på alle tilkoblingene mine, og dette har ikke skjedd med meg? men det driver mange forskjellige virus rundt MSN Messenger og HOTMAIL... Jeg husker jeg ble rammet av flere sånne, f.eks en når jeg skulle skrive, så så den andre personen(den jeg snakker med) at jeg kalte meg for George Bush, og en der det kom flere andre navn, selvom jeg brukte en annet... Du skal manuelt kunne slette dette viruset... (Det skader ikke, men irriterer deg kanskje) Saken er... Hvilket virus er det? +alle virus via MSN Messenger pleier å ha et "vindu på skrå" som kan også likner på litt sånn 3D, det har også en skygge... ehm, tror ikke at noen AntiVirus program vil kunne finne ut av dette, fordi det er et "meget UFARLIG virus"... Enten skal du finne dette i Mine Dokumenter mappa, eller inni msn messenger mappa... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå