Kultom Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Di-fusion EA17 bra skjerm til spilling, og som arbeidskjerm? Noen som har prøvd denne? ganske fin pris for en som ikke har så god rå Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Ville heller lagt til litt så får du deg en HYUNDAI Q17s, den er iallefall verd pengene. Det merket der er ukjent for meg men kanskje mer kjent for andre, eneste jeg kan anbefale sterkt er Q17s. Du får forhøre deg litt. - Godnatt - Endret 1. desember 2003 av Chris88 Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Har faktisk aldri hørt om denne skjermen der jeg heller. Søk litt på google.com og se om du finner noen tester? ... Men minste valget bør være 17" noe du ha valgt. Jeg har en HP L1520 (15"), og max oppløsning er 1024x768 og det er altfor lite. Så ikke gå under 17" :-) Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 17" er minimum til spill Hadde nok gått for en Hyundai Q17S eller den nye LG'en Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Di-fusion EA17 bra skjerm til spilling, og som arbeidskjerm? Noen som har prøvd denne? ganske fin pris for en som ikke har så god rå Men hadde jeg vært deg hadde jeg ventet litt, det er mulig noen nettbutikker har fine priser på LCD'r iløpet av desember Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Ingen DVI... tsk tsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå