AfterGlow Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Det neste spillet i serien blir en mer komplett opplevelse, har EA nå bekreftet.Star Wars Battlefront-oppfølgeren får full enspillerkampanje Lenke til kommentar
zilas0 Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Kjenner jeg EA rett så kommer de tell og ødelegg heila greia som vanlig... Lenke til kommentar
Owlman Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Kjenner jeg EA rett så kommer de tell og ødelegg heila greia som vanlig... DICE vet at de ikke leverte med det første spillet, så det blir jo ikke værre. EA har jo også blitt bedre med årene. Så jeg holder håpet oppe i hvertfall Lenke til kommentar
Wonderchin0 Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Vær så snill, ikke bruk Escapist som en kilde for nyheter. De er et møkkamagasin på lik linje med Kotaku (ikke UK) og trykker hva som helst for å få klikk. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Fantastisk nyhet. Savnet dette i battlefront, og jeg er vel en av dem som faktisk synes battlefield sine tidligere enspiller kampanjer har vært meget underholdende til tross for at de ikke kan sies å være "gode" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå