OHJohansen Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Vi tok en kikk på Samsungs nye UHD-TV-er.SNIKTITT: Hva med en «billig» 82 tommer? Lenke til kommentar
Populært innlegg Kakeshoma Skrevet 2. februar 2017 Populært innlegg Del Skrevet 2. februar 2017 Faen snakker du om "billig" 82 tommer? Står jo ingen priser!? Er det bare jeg som ikke ser prisen på denne "billige" 82 tommern? Hadde jo vært kjekt å vite hva prisen på denne "billige" 80 tommern er når overskriften hentyder at 80 tommern er "billig". 12 Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Jeg ser heller ingen pris. 3 Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Jeg lurte på det samme. Jeg kjøpte Sharp sin 80" for under 30K for tre år siden og er spent på hvordan disse prisene blir. Lenke til kommentar
samco Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Tørr ikke å tenke på cloading på en 85" med Edge led lol Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Faen snakker du om "billig" 82 tommer? Står jo ingen priser!? Er det bare jeg som ikke ser prisen på denne "billige" 82 tommern? Hadde jo vært kjekt å vite hva prisen på denne "billige" 80 tommern er når overskriften hentyder at 80 tommern er "billig". Den blir nok ikke billig, men er 7-serie, ikke 8 eller 9-serie. Altså blir den ikke skrekkelig dyr som f.eks. den forrige 75"-modellen. "Billig! antyder vel at den fremdeles vil koste endel, men kke så dyr som om den f.eks. var fra 9-serien. 1 Lenke til kommentar
Magnetmannen Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 jeg kjøper en bare fordi den er grisebillig. Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 interessant, Q7 håper jeg blir bra, er bare redd for at nits blir for høy. men om den havner rundt 1500 er vel greit nok. Vi trenger ikke høyere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå