VRK18 Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Noen som vet om man kan registrere kredittkort på appene/kortene til Rema 1000 og Kiwi, eller er det kun debetkort? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Hva i all verden har dette med Trump å gjøre? 4 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Hva i all verden har dette med Trump å gjøre? Satser på han mener Trumf 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Kan gjøre det på Æ, vet jeg. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Hva i all verden har dette med Trump å gjøre? Dette er en generell tråd for aktuelle og trendy temaer som får oppmerksomhet i media akkurat nå Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 2. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2017 Hva i all verden har dette med Trump å gjøre? Mente selvfølgelig Trumf. Er bare så vant til å skrive Trump at det er programmert inn i fingrene 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Æ støtter kun debetkort, du kan derfor ikke registrere kredittkort. Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 2. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2017 (endret) Kan gjøre det på Æ, vet jeg. Ser de har svart på Facebook: "Per dags dato godkjenner kun Æ debetkort." Endret 2. februar 2017 av VR-katten Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 2. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2017 Æ støtter kun debetkort, du kan derfor ikke registrere kredittkort. Men jeg kan vel betale med kredittkort om jeg scanner appen i kassa? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Kan du sikkert, men ikke sikket du får noen rabatt Lenke til kommentar
atwater Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 For å kunne bruke Æ med kredittkort, så kan du legge inn ditt kredittkort i MobilePay og dermed betale med mobilen når du er i butikken. For å kunne betale med kredittkort via Trumf, så må du ha med deg det blå trumfkortet og be de scanne det før du betaler. Lenke til kommentar
Sir Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Noen som vet om man kan registrere kredittkort på appene/kortene til Rema 1000 og Kiwi, eller er det kun debetkort? Kun debet på Æ. Lenke til kommentar
Sir Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Æ støtter kun debetkort, du kan derfor ikke registrere kredittkort. Men jeg kan vel betale med kredittkort om jeg scanner appen i kassa? Ja. Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 2. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2017 For å kunne bruke Æ med kredittkort, så kan du legge inn ditt kredittkort i MobilePay og dermed betale med mobilen når du er i butikken. For å kunne betale med kredittkort via Trumf, så må du ha med deg det blå trumfkortet og be de scanne det før du betaler. Og da funker det? Får jeg da både rabatt på Rema og cashpoints med Norwegian-kortet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Jeg fikk betalt med kredittkort men fikk ikke rabatten selv om kortet er registrert i Æ. Men det går om man scanner strekkoden - da får man rabatt. Når jeg brukte kredittkortet la varene seg inn i appen, men jeg fikk ikke rabatt. Når jeg scannet strekkoden og betalte med med kredittkort fikk jeg rabatt men er usikker på om varene faktisk ble registrert. Handleturen ligger iallefall registrert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå